na verwijdering nl2000

Vragen over de installatie van NL2000 Versie 2.9x

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
EvertJan
Junior Member
Junior Member
Posts: 39
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

na verwijdering nl2000

Post by EvertJan » Wed Jul 28, 2004 4:07 pm

Beste mensen,

Helaas moest ik ivm framerate de nl2000 verwijderen. Maar nu het volgende probleem. Nu krijg ik alleen op de nederlandse luchthavens de autogen ook op de platformen van de vliegvelden. Dus bomen, huizen etc. Vind ik niet echt handig. Ben ik ook niet echt blij mee. Misschien een oplossing voor mij????

User avatar
Mark Arends
Site Admin
Site Admin
Posts: 732
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mark Arends » Wed Jul 28, 2004 7:57 pm

Al in de FAQ gelezen hoe het te uninstallen is?

User avatar
EvertJan
Junior Member
Junior Member
Posts: 39
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

autogen

Post by EvertJan » Thu Jul 29, 2004 12:45 pm

Heel erg bedankt voor het advies, echter dit is niet de oplossing voor mijn probleem. Zelfs als ik op Brussel sta, is er autogen op de baan, platform etc.

Vind ik niet echt prettig.
Rotterdam, Amsterdam, Beek, waar dan ook.
Buiten Nederland en Belgie heb ik het probleem niet. Waarschijnlijk een probleem met de AUTOGEN?



Iemand help???

User avatar
EvertJan
Junior Member
Junior Member
Posts: 39
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by EvertJan » Thu Jul 29, 2004 5:53 pm

En even nog iets anders....

Nu heb ik het weer geinstalleerd, maar nu willen de hoogtes niet meer kloppen. MAW de AI blijven ondergronds... Metro en treinen ondergronds oke, maar vliegtuigen ? Ik vink me suf op het feature panel, maar het levert geen gewenst resultaat...

Vind ik erg jammer (op zijn zachtst gezegd)

User avatar
bku
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 414
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Arusha - Tanzania
Contact:

Post by bku » Thu Jul 29, 2004 7:41 pm

Ik ben bang dat je de uninstall niet op de juiste manier heb gedaan in eerste instantie. Hierdoor kan het zijn dat er bijv AFCAD instellingen zijn blijven hangen.

Wat er precies bij je is gebeurd weet ik ook niet.

Bert Kuyper
Member of the NL2000 team

User avatar
Arno
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 876
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Arno » Fri Jul 30, 2004 12:16 pm

Ik vermoed dat je een aantal bestanden niet goed hebt teruggezet voor je eerste uninstall.

Als je daarna NL2000 opnieuw installeert lost dat natuurlijk niks op, omdat de standaard MS bestanden er gewoon niet meer zijn. Zie dit artikel over het feature panel hoe je ze zelf terug kunt zetten van de CDs.

http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php ... =0&thold=0
Arno

User avatar
EvertJan
Junior Member
Junior Member
Posts: 39
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by EvertJan » Fri Jul 30, 2004 3:30 pm

HEREN TECHNICI...

NOG STEEDS HEB IK HET PROBLEEM MET DE BOMEN EN HUIZEN DIE AANWEZIG ZIJN OP HET PLATFORM VAN ROTTERDAM, AMSTERDAM ETC. KORTOM, DE NEDERLANDSE LUCHTHAVENS. BLIJKBAAR IS ER ERGENS IETS NIET GOED IN DE INSTELLINGEN VOOR HET PLAATSEN VAN DE AUTOGEN. BUITEN NEDERLAND, BEHALVE BELGIE HEB IK DAT PROBLEEM NIET. WAT IK OOK DOE, KOPIEREN VAN DE BESTANDEN VANAF DE ORGINELE CD-ROMS, HET HEEFT GEEN RESULTAAT. IK ZIE HET NIET ZITTEN OM FS9 HELEMAAL OPNIEUW TE INSTALLEREN. WIE VAN U KOMT ER NU EENS MET DE JUISTE OPLOSSING?????

User avatar
Arno
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 876
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Arno » Fri Jul 30, 2004 3:36 pm

Een gewoon bericht mag ook wel. Gebruik van hoofdletters staat gelijk aan schreeuwen en dat komt niet echt netjes over. We doen onze best om iedereen te helpen, maar we zijn geen machine die met een druk op de knop een antwoord geeft.

Als je alle MS bestanden zoals beschreven in dat artikel hebt terug gezet en NL2000 is verder van het systeem verwijderd zou ik ook niet meer weten wat de oorzaak is. Alle sporen van NL2000 zijn dan namelijk uitgewist.

Heb je misschien nog ergens AFCAD bestanden neergezet van Nederlandse velden of andere addons geinstalleerd die ook van invoed kunnen zijn?
Arno

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests