Baanverlichting op Schiphol

Meld hier uw problemen met NL2000 versie 2.1 en lager

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
aLCHEMY
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Baanverlichting op Schiphol

Post by aLCHEMY » Thu Mar 04, 2004 11:52 pm

Hoi,

ik weet niet of dit een fout is, of een feature, maar de baanverlichting met NL2000 v2 is anders dan die van FS2002 standaard. De "rabbit" ontbreekt (soort van "looplicht" vlak voor de baan) en de baan zelf heeft met NL2000 gewoon minder lichten. Ik heb dit vergeleken op Schiphol, bijvoorbeeld runway 06. Ik heb screenshots gemaakt en op mijn website gezet: http://www.rodapro.nl/FlightSim/verlichting_default.jpg en http://www.rodapro.nl/FlightSim/verlich ... 2000V2.jpg (allebei ongeveer 180 Kb).

Wellicht was er een goede reden om de baanverlichting aan te passen, maar persoonlijk vind ik de default verlichting mooier.

Dit is mijn enige suggestie ter verbetering, kun je nagaan hoe tevreden ik ben met jullie fantastische scenery :-) Okee, framerate is ook een punt van aandacht, maar dat is geen nieuws.

Ik heb geprobeerd te zoeken met de search functie rechtsboven in het scherm, maar die vind niets, wat ik ook intik. Ook als ik bijv. zoek op "progressive" wordt er niets gevonden, hoewel dat toch een topic is in een van de fora.

Heel veel succes met de nieuwe versie,
groeten,
Edwin.

User avatar
bku
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 414
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Arusha - Tanzania
Contact:

Post by bku » Fri Mar 05, 2004 8:25 pm

Het gaat er niet om wat mooier is, het gaat erom wat overeenkomt met de werkelijkheid.

Wij proberen daar zo nauwkeurig mogelijk als lukt in de buurt te komen, M$ heeft die instelling niet, en maakt gewoon een vliegveld dat een beetje lijkt op de werkelijkheid.

Bert Kuyper
Member of the NL2000 team

User avatar
Rien_Cornelissen
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 163
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Badhoevedorp

Post by Rien_Cornelissen » Sat Mar 06, 2004 8:22 pm

Beste Edwin,

Voor EHAM, EHRD, EHGG en EHBK zijn inmiddels approach lights gemaakt volgens het in Nederland bestaande patroon.
Dat omvat meer dan er in nl2000 v. 2.1 was, maar geen running lights, want die hebben we hier niet.
Wacht maar af tot de release van v. 2.9 op komende 10 april.

Rien Cornelissen.

User avatar
aLCHEMY
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by aLCHEMY » Sat Mar 06, 2004 10:44 pm

Bert, Rien,

allebei bedankt voor de antwoorden. Ik wacht vol spanning en geduldig (nou ja, eigenlijk *ongeduldig* :-) af tot versie 2.9!

Groeten,
Edwin.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest