EHHV default buildings

Vragen en opmekringen over NL2000 versie 5.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
ReinFlight
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Wed Dec 01, 2021 9:05 pm

EHHV default buildings

Post by ReinFlight » Wed Dec 01, 2021 9:12 pm

Ik wist al langer van het bestaan van NL2000, maar ben nu begonnen met het installeren van een paar vliegvelden. De installer is heel gebruiksvriendelijk en alles werkt gelijk goed.
Ik heb ook EHHV geinstalleerd. Met gebruikmaking van ORBX Global base of Global Base en OLC Europe ziet het vliegveld en de gebouwen er heel goed uit.
Echter ik wil het graag combineren met ORBX True earth netherlands. EHLE ziet er goed uit, maar bij EHHV zie ik allerlei default buildings die door de scenery heen komen.

Ik heb geprobeerd in ADE of ik iets met exclusions kon doen, maar nog zonder resultaat.
Gaat dus echt alleen om EHHV.

Is er iets wat ik kan doen om die default buildings eruit te krijgen?

Ik gebruik P3D5.2

Ik hoop dat jullie doorgaan met het werk voor P3D/FSX

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Re: EHHV default buildings

Post by phjoop » Thu Dec 02, 2021 6:13 pm

Wij maken onze velden in combinatie met onze provincie ondergronden of met gewoon de P3Dv5 default scenery. Helaas zijn wij niet in staat om ORBX producten uit te lezen om te kijken wat daar niet goed zou gaan. Ik heb ook geen idee, hoe ORBX True Earth Nederland is opgebouwd. Wellicht zijn daar herkenbare files van EHHV , die verwijderd zouden kunnen worden.
Joop NL2000team

ReinFlight
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Wed Dec 01, 2021 9:05 pm

Re: EHHV default buildings

Post by ReinFlight » Fri Dec 03, 2021 2:27 pm

Ik begrijp het en logisch natuurlijk.
Ik ben toch even verder gaan zoeken en kwam voor EHHV ook een apart bestand met objecten tegen in de True Earth. Die heb ik verwijderd net als de afcad file.
Toen de NL2000 libraries en EHHV weer geactiveerd en voila; het werkt prima. Ziet er goed uit in combinatie met True Earth Nederland

Rein

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests