Hi,
Sinds ik multiplayer sessies vlieg in FS2002, heb ik (of eigenlijk de andere spelers ) problemen met mijn NL-2000 software. De andere spelers zien mij namelijk in het gras naast de baan landen.
Het is mij wel duidelijk waarom dit is. MSFS schijnt namelijk verkeerde posities te hanteren voor de NL luchthavens en NL-2000 heeft dat even verbeterd door nieuwe posities te hanteren. Met als gevolg bovengenoemd probleem.
Mijn vraag: waarom hebben de makers van NL-2000 deze keuze gemaakt??? Want op deze manier ga ik geen multiplayer sessies meer vliegen. Dat betekent dus eigenlijk NL-2000 niet meer gebruiken om multiplayer te vliegen. Maar ja, ik vind NL-2000 te leuk om van mijn systeem af te gooien.... Is er misschien nog een andere oplossing???
Waarom afwijkende posities
Moderator: NL2000 Development Team
- nieuwspiet
- Newbie
- Posts: 2
- Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Ergens had ik deze reactie al verwacht:-) Jammer dat er geen andere oplossing is. Ik zal dus moeten kiezen tussen multiplayer óf NL-2000. Ik denk niet dat ik mijn Amerikaanse en Taiwanese vliegmaatjes zo ver krijg dat ze ook NL-2000 installeren....Wellicht aardig om de andere spelers ook NL2000 te laten installeren
Persoonlijk zou ik ervoor gekozen hebben om de posities aan te houden zoals Micro$oft ze toepast. IK weet het, de scenery wordt daardoor wat onrealistischer, maar het biedt commercieel gezien wel de grootste overlevingskans voor NL-2000, lijkt mij. Maar goed misschien zijn er nog meer argumenten die ik niet ken. Maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dat jullie echt harstikke mooie software hebben gemaakt. Daarvoor petje af...
- Arno
- NL2000 Development Team
- Posts: 876
- Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
- Location: Amsterdam
- Contact:
Het op de verkeerde plek leggen van vliegvelden lijkt me geen optie. We hebben namelijk ook zaken als wegen en steden nauwkeurig neergelegd en dan zul je weer zien dat dat niet aansluit bij hoe MS zijn velden heeft liggen. Dan zou je dus alles verkeerd moeten leggen.
Dit lijkt me geen optie en daarom hebben we alles gewoon zo nauwkeurig mogelijk neergelegd. Multiplayer problemen zijn daarbij eigenlijk geen overweging geweest, vermoedelijk omdat we zelf eigenlijk nooit zo vliegen en daar dus niet aan gedacht hebben.
Dit lijkt me geen optie en daarom hebben we alles gewoon zo nauwkeurig mogelijk neergelegd. Multiplayer problemen zijn daarbij eigenlijk geen overweging geweest, vermoedelijk omdat we zelf eigenlijk nooit zo vliegen en daar dus niet aan gedacht hebben.
Arno
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest