Waarom afwijkende posities

Meld hier uw problemen met NL2000 versie 2.1 en lager

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
nieuwspiet
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Waarom afwijkende posities

Post by nieuwspiet » Sat Jan 10, 2004 10:57 pm

Hi,

Sinds ik multiplayer sessies vlieg in FS2002, heb ik (of eigenlijk de andere spelers :D ) problemen met mijn NL-2000 software. De andere spelers zien mij namelijk in het gras naast de baan landen.
Het is mij wel duidelijk waarom dit is. MSFS schijnt namelijk verkeerde posities te hanteren voor de NL luchthavens en NL-2000 heeft dat even verbeterd door nieuwe posities te hanteren. Met als gevolg bovengenoemd probleem.

Mijn vraag: waarom hebben de makers van NL-2000 deze keuze gemaakt??? Want op deze manier ga ik geen multiplayer sessies meer vliegen. Dat betekent dus eigenlijk NL-2000 niet meer gebruiken om multiplayer te vliegen. Maar ja, ik vind NL-2000 te leuk om van mijn systeem af te gooien.... Is er misschien nog een andere oplossing???

johanc
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 920
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Maarn, The Netherlands
Contact:

Post by johanc » Sun Jan 11, 2004 5:33 pm

we willen de velden zo goed mogelijk neerleggen (maar ook wij hebben hier en daar kleine consessie moeten doen overigens)

Wellicht aardig om de andere spelers ook NL2000 te laten installeren :)

vr.gr. Johan Caljé
NL2000 team
Johan Calje
The Netherlands 2000 Scenery Design Team

User avatar
bku
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 414
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Arusha - Tanzania
Contact:

Post by bku » Mon Jan 12, 2004 8:05 pm

Tsja, waarom vliegen die piloten nog in FS omgeving.

Neem ze eens mee naar ULV Maashaven, of een van de glider fields.

Bert Kuyper
Member of the NL2000 team

User avatar
nieuwspiet
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by nieuwspiet » Mon Jan 12, 2004 8:34 pm

Wellicht aardig om de andere spelers ook NL2000 te laten installeren
Ergens had ik deze reactie al verwacht:-) Jammer dat er geen andere oplossing is. Ik zal dus moeten kiezen tussen multiplayer óf NL-2000. Ik denk niet dat ik mijn Amerikaanse en Taiwanese vliegmaatjes zo ver krijg dat ze ook NL-2000 installeren....
Persoonlijk zou ik ervoor gekozen hebben om de posities aan te houden zoals Micro$oft ze toepast. IK weet het, de scenery wordt daardoor wat onrealistischer, maar het biedt commercieel gezien wel de grootste overlevingskans voor NL-2000, lijkt mij. Maar goed misschien zijn er nog meer argumenten die ik niet ken. Maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dat jullie echt harstikke mooie software hebben gemaakt. Daarvoor petje af...

User avatar
Arno
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 876
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Arno » Tue Jan 13, 2004 11:36 am

Het op de verkeerde plek leggen van vliegvelden lijkt me geen optie. We hebben namelijk ook zaken als wegen en steden nauwkeurig neergelegd en dan zul je weer zien dat dat niet aansluit bij hoe MS zijn velden heeft liggen. Dan zou je dus alles verkeerd moeten leggen.

Dit lijkt me geen optie en daarom hebben we alles gewoon zo nauwkeurig mogelijk neergelegd. Multiplayer problemen zijn daarbij eigenlijk geen overweging geweest, vermoedelijk omdat we zelf eigenlijk nooit zo vliegen en daar dus niet aan gedacht hebben.
Arno

User avatar
LUYT
Newbie
Newbie
Posts: 16
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by LUYT » Sat Mar 20, 2004 5:47 pm

En de commerciele overwegingen?

User avatar
bku
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 414
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Arusha - Tanzania
Contact:

Post by bku » Sat Mar 20, 2004 6:30 pm

We zijn niet commercieel, dus hebben we ook geen overwegingen op dit punt
Member of the NL2000 team

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest