EHGG Toren

Vragen en opmekringen over NL2000 versie 5.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
hv071
Newbie
Newbie
Posts: 5
Joined: Sat Apr 25, 2020 4:44 pm

EHGG Toren

Post by hv071 » Sat Apr 25, 2020 4:47 pm

Hallo,

Zojuist NL2000 EHGG geïnstalleerd voor Prepar3D v5.
Hele goede freeware scenery, waarvoor complimenten.
Echter heb ik toch een foutje ontdekt die ik het waard vond om te delen op het forum:

Zie screenshot: https://imgur.com/eN0lgBg

De toren is voor een gedeelte onzichtbaar / niet volledig zichtbaar.
Wellicht dat hier een fix voor gemaakt kan worden.

Mvg, HV071

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Re: EHGG Toren

Post by phjoop » Sat Apr 25, 2020 5:09 pm

De scenery is gemaakt voor prepar3Dv4.5 . Ik heb in de release berichten al aangegeven, dat de installer wel de scenery in P3Dv5 zal laden, maar dat er nog niets door ons is getest. We zullen dus per regio en per veld geleidelijk moeten kijken, wat de effecten van P3Dv5 op onze scenery zijn. We zijn uiteraard blij met alle constateringen door de gebruikers. Bedankt. Maar er komt dus niet direct een update van elke melding.
Joop NL2000team

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Re: EHGG Toren

Post by phjoop » Tue Apr 28, 2020 11:12 am

ik heb eens gekeken, maar ik heb wel een compleet zichtbare toren in p3Dv5
Joop NL2000team

hv071
Newbie
Newbie
Posts: 5
Joined: Sat Apr 25, 2020 4:44 pm

Re: EHGG Toren

Post by hv071 » Wed Jul 01, 2020 7:23 pm

Hi Joop,

Wellicht in Prepar3D v5 met Enhanced Atmospherics en Godrays aan ook nogsteeds?
Vermoedelijk iets met de glass textures vanuit de toren waardoor deze transparant worden.
Heb nogsteeds hetzelfde probleem namelijk.

Wellicht even naar kijken.

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Re: EHGG Toren

Post by phjoop » Thu Jul 02, 2020 10:20 am

Die staan by default uit , maar ook nadat ik deze actief had gemaakt, heb ik wel een geheel zichtbare toren. Maar ik benadruk opnieuw, dat wij de NL2000 scenery maken voor P3Dv4.5. Alles wat wel werkt in P3Dv5 is meegenomen.
Joop NL2000team

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest