FSX:SE en library

Vragen over de installatie van NL2000 versie 4.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
TheLaRiche
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Mon Nov 11, 2019 6:50 pm

FSX:SE en library

Post by TheLaRiche » Mon Nov 11, 2019 7:01 pm

Als ik de NL2000 library wil installeren met de installer krijg ik deze foutmelding. Daarna installeert hij de library wel gewoon.
Ik draai de installer wel in Admin modus, maar toch krijg ik deze error.

Hoe kan ik dit oplossen?
Attachments
unknown.png
unknown.png (7.12 KiB) Viewed 1728 times

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Re: FSX:SE en library

Post by phjoop » Tue Nov 12, 2019 1:09 am

wij gaan dit bekijken
Joop Nl2000 team

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Re: FSX:SE en library

Post by phjoop » Thu Nov 14, 2019 5:25 pm

Je kunt gewoon door installeren. Het enige dat niet zal werken is de autogen nachtverlichting .
Maar we houden onze focus op dit moment gezien onze geringe bezetting alleen nog op Preapr3Dv4
Joop Nl2000team

Fekke
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Fri Apr 03, 2020 12:16 pm

Re: FSX:SE en library

Post by Fekke » Fri Apr 03, 2020 3:54 pm

Ook ik heb problemen met de combinatie Steam en de NL scenery. Onlangs ben ik overgestapt van FSX naar de Steam versie FSX-SE. Op aanraden van een deskundige verwijderde ik eerst de oorspronkelijke FSX. De installatie van de Steam versie ging probleemloos. Nu wilde ik ook de NL2000 scenery versie 4 weer in gebruik nemen. Dat gaat echter niet zonder problemen. Alle bestanden had ik al eerder binnengehaald (voor FSX) ; die staan op C in de map NL2000. Op uw site vond ik dat ik voor Steam een andere installer moest binnenhalen. Ik vond de versie 4.0.99 en heb die binnengehaald. De installatie gaat echter niet goed. Ondanks dat ik administrator-rechten heb kan de installatie niet voltooid worden. Ik heb al andere mogelijkheden geprobeerd (Ctr-Shift, met de rechter muisknop) maar die helpen niet. Hoe krijg ik NL scenery weer beschikbaar ? Ook heb ik een probleem met scenery die ik heb gemaakt heb in FS Design Studio Pro. Onder FSX kon ik de bestanden in de Addon Scenery map plaatsen. Die map vind ik niet in Steam. Kunt u me daarover ook een tip geven ?

Alvast dank voor uw hulp !

Fekke de Jager

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Re: FSX:SE en library

Post by phjoop » Sat Apr 04, 2020 11:28 am

Fekke,
Wij hebben geen FSX f FSX-SE meer, dus ik kan daar niet zoveel op antwoorden. Wel over de installer.
In onze handleiding/manual heb ik precies aangegeven, hoe die geïnstalleerd moet worden en daarna verder moet worden gestart . Lees dat nog eens goed door , met name over de vetgedrukte tekst over het gebruik van de rechtermuisknop. , succes Joop NL2000team

Fekke
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Fri Apr 03, 2020 12:16 pm

Re: FSX:SE en library

Post by Fekke » Tue Apr 07, 2020 9:54 am

Dank voor de reactie. Ik ga aan de slag.

Fekke

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest