Vliegtuigen hangen boven de grond op GCLA
Moderator: NL2000 Development Team
Vliegtuigen hangen boven de grond op GCLA
Beste mensen. Wie kan mij helpen. Ik heb La Palma geïnstalleerd(LHS download) en nu hangen de vliegtuigen een paar meter boven de grond. Hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen? Op andere velden heb ik dit niet dus. Groet Jan.
Re: Vliegtuigen hangen boven de grond op GCLA
Er kunnen 2 oorzaken zijn . Een dubbel afcad van dit veld ergens in de bestanden van je Flightsim, of je mist een hoogtecorrectie file van het veld in de map scenery/world/scenery .
Hartelijk dank voor de reactie, maar ik ben niet zo'n techneut op de comp. dus hoe kan ik e.e.a. verbeteren dan ?
Groet Jan.
Groet Jan.
Jan
Ik weet niet of je FSX op P3D gebruikt, maar ga eens via de verkenner naar de map " scenery/world/scenery " in jouw flightsim en kijk of je daar een altitude adjustment bgl file tegen komt van GCLA .
Verder moet in je bestanden op zoek of er toevallig ergens een 2e afcad van GCLA voor komt.
Joop
Ik weet niet of je FSX op P3D gebruikt, maar ga eens via de verkenner naar de map " scenery/world/scenery " in jouw flightsim en kijk of je daar een altitude adjustment bgl file tegen komt van GCLA .
Verder moet in je bestanden op zoek of er toevallig ergens een 2e afcad van GCLA voor komt.
Joop
Hallo Joop,
Hartelijk dank voor deze reactie.
Ik ga e.e.a. deze week eens uitproberen en laat dan het resultaat weten.
Vriendelijke groeten
Jan.
Hartelijk dank voor deze reactie.
Ik ga e.e.a. deze week eens uitproberen en laat dan het resultaat weten.
Vriendelijke groeten
Jan.
Hoi Joop,
Was ik nog even vergeten te melden; ik gebruik FSX.
Vriendelijke groet
Jan.
Was ik nog even vergeten te melden; ik gebruik FSX.
Vriendelijke groet
Jan.