Hoogeveen

Meld hier problemen met NL2000 versie 4.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
Louwe
Newbie
Newbie
Posts: 4
Joined: Mon Sep 17, 2018 9:39 am

Hoogeveen

Post by Louwe » Mon Sep 17, 2018 3:08 pm

Wie helpt mij uit de brand. Ik krijg Hoogeveen maar niet aan de praat met FSX steam en Prepar3d. De installer laad het wel maar daar houd het wel mee
op. Bij de vorige versie FSX (andere pc) lukte het mij gedeeltelijk maar kon niet landen en/of starten, ik heb het onnoemelijk vaak geprobeerd te installeren maar het lukte maar niet. Vervolgens had ik mijn hoop gevestigd op versie v4.0.82 (nieuwe pc) maar die maakt het nog bonter want ik zie nu hellemaal niets meer aan gebouwen alleen maar Ai toestellen. Ik heb met geen andere veld problemen, alleen maar Hoogeveen. Wie o wie.

User avatar
ph-lcs
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 126
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Dordrecht

Re: Hoogeveen

Post by ph-lcs » Wed Sep 19, 2018 10:47 am

Louwe,

Staat het vliegveld aangevinkt in de installer?
Staat het vliegveld ook in de scenery.cfg?
Heb je alles als administrator geïnstalleerd?

gr.
Jos
Attachments
NL2K_installer.JPG
NL2000 Development Team

Louwe
Newbie
Newbie
Posts: 4
Joined: Mon Sep 17, 2018 9:39 am

Re: Hoogeveen

Post by Louwe » Wed Sep 19, 2018 8:27 pm

Beste Jos.
Bedankt voor je reactie.
Ik kan al jou vragen met ja beantwoorden( misschien even voor de duidelijkheid, waar zou ik mijn .cfg kunnen vinden?)
Het staat allemaal keurig in de lijst aangevinkt voor zowel FSX als Prepar3d
Ik sta daadwerkelijk ook wel op Hoogeveen, op de startbaan met alle bakens om me heen, maar de gebouwen etc. missen.
Vanmiddag heb ik EHHO en AHGG als voordbeeld verwijderd en daarna weer geïnstalleerd, EHGG gaat maar EHHO dus niet, om moe van te worden.
Ik vraag me daarom dan ook af of meerdere personen hier last van hebben.

Louwe
Newbie
Newbie
Posts: 4
Joined: Mon Sep 17, 2018 9:39 am

Re: Hoogeveen

Post by Louwe » Fri Sep 21, 2018 9:39 am

Ik ben inmiddels een stukje verder maar ook weer niet. Ik heb alles opnieuw gedownload (23.x mb) en als administrator via verkenner geïnstalleerd (22.x mb ?) en ik zie nu 4 gebouwen, 1 restaurant en 3 hangars. Helaas zijn nu mijn rood/witte bakens voor de afbakening verdwenen. Ik meen me herinneren dat er meer scenery was of ben ik abuis. Leuk is wel dat ik kan landen en starten.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests