EHRD zwevende lampen

Meld hier problemen met met NL2000 in Prepar3D

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
Avanti
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: Wed Oct 18, 2017 8:43 am

EHRD zwevende lampen

Post by Avanti » Tue Jan 02, 2018 5:56 pm

Goedenmiddag allemaal,

Ik heb al een tijdje het probleem dat op EHRD er lichten in de lucht zweven boven de TDZ van runway 24, op ca 5m hoogte.
Inmiddels ben ik geupgrade naar Prepar3d V4.1 en ook hier hetzelfde probleem.

In een ander topic werd er al geschreven over het ontbreken van de verlichting, en heb ik bovenstaande ook opgemerkt. Daarop kwam een opmerking dat er in de nieuwe versies aan gewerkt wordt.

Vandaag dan V4.11 er op, maar nog steeds hetzelfde probleem. Het lijken de runway-end-lights te zijn.

Uiteraard ben ik bekend met layers en priority's en heb ik deze juist ingesteld staan.

Wat zou ik nog kunnen proberen om er vanaf te komen?

User avatar
TvdB
Newbie
Newbie
Posts: 13
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Re: EHRD zwevende lampen

Post by TvdB » Sun May 06, 2018 7:39 pm

Hallo Avanti en anderen,

Ik heb hetzelfde probleem. Misschien inderdaad de end-lights, maar soms lijken het ook zwervende papi's omdat ze veranderen van wit naar rood afhankelijk van de kijkhoogte.
Op dit moment heb ik alleen EHRD v4.11 geinstalleerd en FlyTampa Amsterdam. Mijn Prepar3d versie is 4.2.2.1

Omdat ik dacht dat FlyTampa er mogelijk iets mee te maken zou kunnen hebben, heb ik het ook geprobeerd met alleen EHRD geinstalleerd. Maar dat gaf geen verandering.

Van FlyTampa wel de patch voor V4 uitgevoerd. Daarbij moesten de papi's in de scenery-map van Amsterdam verwijderd worden. Is dat een zoekrichting?

User avatar
ph-lcs
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 126
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Dordrecht

Re: EHRD zwevende lampen

Post by ph-lcs » Mon May 07, 2018 5:38 pm

We zitten in een laatste fase mbt de baanverlichting voor verschillende airports. Nog even geduld aub.

gr.
Jos
NL2000 Development Team

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests