Bedankje en Vraag

Meld hier problemen met met NL2000 in Prepar3D

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
mialo
Junior Member
Junior Member
Posts: 45
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Bedankje en Vraag

Post by mialo » Wed Dec 27, 2017 5:03 pm

Allereerst een hartelijke dank aan het team voor het mooie kerstgeschenk Versie 4.11.

Ik las dat de nieuwe update te maken had met de aanpassing van de baanverlichting op diverse velden. Ook Maastricht zat erbij. Ik verwijs naar de 2 vragen die ik gepost heb in dit forum op de eerste blz. De admin had mij op deze vragen geantwoord " gaan we gericht mee aan de slag" en " heeft onze aandacht". Dus ik blij.

Na de installatie van de nieuwe installer en bestanden echter geen oplossing voor mijn problemen en dat vind ik erg jammer.
Wanneer ik op baan 21 sta zie ik links van mij dat er 2 nieuwe hangars zijn geplaatst. Deze zijn over de oude bestaande loodsen gezet en steken gedeeltelijk uit de nieuwe hangars. Ziet niet netjes uit.
De eerste lichtmast staat goed. De tweede staat in een loods en steekt gedeeltelijk door het dak. De derde en vierde staan binnen in de nieuwe hangars en zijn niet te zien. Echter bij duisternis zie je toch de lichtbundel op de grond voor de hangars. Heel bijzonder. Verder flikkert er van alles op de aprons nog steeds. Zie mijn eerdere geposte vragen.

Screens toegevoegd van de huidige weergave.

Ik wens het gehele team een mooie jaarwisseling en voorspoedig 2018.
Groet.

Image
Image
Image
Image
Image

User avatar
F70
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 283
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Base RWY 06 EHAM Nieuw Vennep

Re: Bedankje en Vraag

Post by F70 » Thu Jan 04, 2018 4:52 pm

Ik heb zo juist EHBK even bekeken en alles ziet er normaal uit,geen hangars over elkaar.
De hangars die ik op de foto's zie zijn van de standaard FSX.
Kijk een in de scenery.cfg of EHBK wel redelijk aan de top staat of er zwerft een andere EHBK.bgl ergens rond.

Jan

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests