EHAM veroorzaakt problemen

Vragen/opmerkingen over Schiphol

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
capncrunch
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Tue Oct 31, 2017 2:32 pm

EHAM veroorzaakt problemen

Post by capncrunch » Fri Dec 08, 2017 6:42 am

Ik heb de nieuwe EHAM al eerder geinstalleerd en weer moeten oninstalleren omdat het een enorme vertraging in het frame rate veroorzaakt.
Heb net de laatste versie gedownload en geinstalleerd en het probleem is er nog steeds. Schokkend terrein waar je overheen vliegt en zelfs de deur van mijn Carenado C337 is nu zwart.

Ik heb overal gezocht maar kan geen minimum system requirements vinden om EHAM goed te laten lopen.

Heb een Asus 2GB NVIDIA GeForce GTX 660 graphics card, een 500GB SSD, 16GB memory en een i7 processor. Zou goed moeten lopen, toch?
Advies om dit probleem te verhelpen wordt op prijs gesteld. In de FSX config files misschien?

capncrunch
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Tue Oct 31, 2017 2:32 pm

Re: EHAM veroorzaakt problemen

Post by capncrunch » Sat Dec 09, 2017 5:54 am

Sinds de mogelijkheid om mijn post te bewerken niet bestaat, wil ik nog hetvolgende bijvoegen.

De engelse handleiding Manual_nl2000_v4.10.pdf heeft een index pagina op pagina 3, daarna zijn er geen paginanummers meer.
"5 Performance and settings of FSX" in de index is in feite "5 Making of" dat op zijn beurt "6 Making of" hoort te zijn.
"3 Installation" staat in de index als "4 Installation" en binnen "3 Installation" gaat de nummering ineens van 3.7 naar 4.8 en punt 4 bestaat helemaal niet.
Misschien goed om de engelse handleiding eens goed na te kijken en te corrigeren.
Alvast bedankt.

User avatar
renebruggink
Newbie
Newbie
Posts: 11
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Amstelveen

Re: EHAM veroorzaakt problemen

Post by renebruggink » Sat Dec 09, 2017 7:11 am

Misschien moet je de Manuel even opnieuw downloaden.
Bij mij loopt de nummering gewoon door .
Met in totaal 29 pagina's.
En anders de Nederlandse Manuel gebruiken.
Er staan bij mij ook rehts bovenin wat streepjes .
Het meest linker streepje kun je je bericht mee bewerken.

Groeten René

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests