Flight voor scenery bekijken

Dit is de plek voor het stellen van overige vragen of het plaatsen van opmerkingen over NL2000 versie 4.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
john137
Junior Member
Junior Member
Posts: 27
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Flight voor scenery bekijken

Post by john137 » Sun Jan 15, 2017 8:31 am

Beste NL2000,

Laat ik eerst beginnen om mijn complimenten te geven voor deze schitterende scenery!! Het is werkelijk een genot om boven Nederland te vliegen.

Ik ben al op heel veel plekken geweest, en elke keer kom ik weer nieuwe gebouwen tegen. Maar ik denk, dat jullie precies weten, waar de de mooiste gebouwen staan.

Is het mogelijk om een of meerdere vluchten te maken, die je over alle mooie gebouwen neemt?

Op deze manier kan je dan nog meer genieten van NL2000.
John

User avatar
ph-lcs
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 126
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Dordrecht

Post by ph-lcs » Mon Jan 16, 2017 2:26 pm

John,
Fijn om te horen dat je onze scenery zo waardeert. De mooiste gebouwen staan heel veel verspreid, maar om daar een of meerdere vluchten van te maken zal nog wel even duren. Onze prioriteit ligt nl. in het bouden van 3D scenery en airports. Er moet nog veel gedaan worden en ook een aantal oudere vliegvelden moeten nog geschikt gemaakt worden voor P3D.

Maar als je zelf vluchten maakt boven de mooie gebouwen, dan kun je de vlucht ook opnemen/saven met FSRecorder.
Deze files kun je dan evt. aan ons doorgeven zodat wij ze weer kunnen meenemen met een volgende update.

Gebieden waar mooie gebouwen staan (maar die zul je ongetwijfeld al gezien hebben):
Amsterdam Zuidas (langs de ring A10)
Amsterdam Centrum
Den haag centrum
Rotterdam
Groningen
Leeuwarden

gr.
Jos
NL2000 Development Team

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests