Libraries foutmelding

Meld hier problemen met NL2000 versie 3.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
Diamond13
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Libraries foutmelding

Post by Diamond13 » Sun Nov 23, 2014 2:17 pm

Hallo,

Ik ben nu al enkele dagen bezig om NL2000 te laten lopen zoals het hoort.
Ik vlieg in Noord- Brabant en Zeeland en heb ook alle velden die in deze gebieden liggen. Ziet er allemaal prima uit en loopt goed.
Heb alleen enkele problemen, AI traffic zie ik niet vliegen, EHWO is de baan zwart en alle gebouwen zijn zwart. Dit probleem heb ik bijvoorbeeld op EHGR, EHSE, EHVK niet.
Nu stuiten ik bij het installeren al op enkele problemen. Als ik Nl2k_v4.06_libraries.nl probeer te installeren met de installer kom ik meteen al op een waarschuwing wat zegt: Unable to modify fsx\autogen\default.xml file. Als ik dan op OK klik begint hij met het installeren van de Libraries maar na enkele seconde stopt hij hiermee en komt er de volgende foutmelding in beeld: NL2000V4_0Typelib, vervolgens een hele waslijst aan files en dan staat er onder in: Please copy these files manualy from C................ to the exact filelocation listed above. Als ik dan vervolgens op OK klik verdwijnt dit bericht en staat NL2000 Libraries als geïnstalleerd bij de installed packages.
Dit zelfde probleem met de failed to write files heb ik ook met het installeren van de NL2000 v.406 3D alleen dan pas bij 100% en maar een paar files. Ook hier als ik op OK klik staat dat NL2000 3D is geïnstalleerd.
Ik ben nu al het hele weekend bezig en heb op dit forum al van alles gelezen en geprobeerd maar tevergeefs. Dus als iemand mij alsjeblieft kunt helpen! :)

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Post by phjoop » Mon Nov 24, 2014 11:38 am

Dit verhaal staat nu onder het item versie 3, die is voor FS2004.
Mag ik aannemen, dat hier toch sprake is van versie 4 voor FSX.?

Heb je alles conform de handleiding gedaan?


Joop
NL2000team

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Post by phjoop » Mon Nov 24, 2014 11:53 am

Kijk ook hier eens :

http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php ... pic&t=3568

Joop
NL2000team

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests