Installer4.0.58

Meld hier problemen met NL2000 versie 4.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
Rim
Newbie
Newbie
Posts: 5
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Linschoten

Installer4.0.58

Post by Rim » Sun Aug 31, 2014 9:20 pm

Goede avond !
Gisteren voor het eerst het hele pakket nl2000 4.06 gedownload, inclusief installer 4.0.58.
Mijn computer voldoet ruim aan de reele systeemeisen, met o.a. Windows 7 en Microsoft.NET framework 4.5.
Maar na installatie van de Installer (als Administrator) verschijnt bij starten van dit programma onmiddellijk het bericht: "NL2000 V4 installer heeft een door de gebruiker gedefinieerd onderbrekingspunt aangetroffen".
Hierna "NL 2000 v4 installer werkt niet meer."

Dat schiet dus niet op !

Bij voorbaat dank voor een oplossing.

Rim

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Post by phjoop » Sun Aug 31, 2014 10:26 pm

Rim

Heb je alles in de handleiding gevolgd.?
Met name de eisen die het installer stelt ?

Joop
NL2000team

User avatar
Rim
Newbie
Newbie
Posts: 5
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Linschoten

Installer 4.0.58

Post by Rim » Mon Sep 01, 2014 12:11 am

Beste Joop,
dank voor de snelle response.
1. De Installer heb ik cf. de handleiding geinstalleerd. (Dus UAC uitgeschakeld; als Administrator etc). Bovendien heb ik precies dezelfde Installer voor proef op een andere computer (met Windows 8, maar zonder FSX) geinstalleerd en gestart. Daar verscheen uiteraard meteen de melding "Unable to locate Flightsimulator", maar geen berichten zoals in mijn eerste email.
2. Microsoft .Net Framework (zowel versie 3.5 als 4) is aanwezig in de Windows 7 directory, dus ook o.k.
Verder heb ik op de computer nooit problemen met installaties en het programma FSX zelf.

Ik houd me aanbevolen voor een suggestie, want heb bij het doorzoeken van FAQ's heb ik dit probleem nergens gevonden.

Rim

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Post by phjoop » Mon Sep 01, 2014 11:49 am

Rim

Mogelijk is het register niet goed .
Ik stuur je even een rechtstreekse email met een programma om dat register voor FSX te repareren.

Heb je overigens op die PC NL2000 al eens eerder geïnstalleerd gehad?

Joop
NL2000team

User avatar
Rim
Newbie
Newbie
Posts: 5
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Linschoten

Installer 4.0.58

Post by Rim » Mon Sep 01, 2014 8:40 pm

Joop,
wederom bedankt voor het snelle antwoord.
1. NL2000 had ik nooit eerder geinstalleerd.
2. Eerst heb ik je register-repareer programma gebruikt; geen succes v.w.b. de Installer. Nog steeds onbruikbaar zoals eerder aangegeven.
3. Toen de Installer 4.0.58 ge-de-installeerd en de nieuwe 4.0.59 geinstallleerd. Meteen alles o.k. !! Installeren van diverse modules ook prima. Probleem dus opgelost.
4. Ik zag in oude FAQ's, dat mijn probleem met de Installer ook op 27 nov. 2013 is gemeld. Vraagsteller kwam toen na vele malen drukken op de toets 'Programma sluiten" uiteindelijk in de Installer terecht. Dat was bij mij
eerst ook het geval, maar dat is natuurlijk geen werkwijze. Misschien hebben jullie wat aan deze informatie.

Nogmaals dank en tot horens,
Rim Posthumus

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests