Voertuigen op de taxibanen

Stuff that doesn't fit in the other fora

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
Jovabra
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Voertuigen op de taxibanen

Post by Jovabra » Mon Jun 23, 2014 4:06 pm

Standaard installatie FSX en NL2000 scenery.
Soms schieten er zomaar in het wilde weg voertuigen de taxibaan op.
Crashdetectie staat uit dus nu geen vervelende gevolgen van een restart meer maar wel een vreemde gewaarwording dat al dat equipement daar mag rondtoeren.
Grt
John

User avatar
F70
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 283
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Base RWY 06 EHAM Nieuw Vennep

Post by F70 » Tue Jun 24, 2014 4:31 pm

John,

In de AFCAD zijn (nog),(geen) vehicle roads,ik heb ze wel gemaakt met ADEX en al het verkeer gebruikt deze.
Als je het doet maak een Vehicle Road met een breedte van 0 M,anders zie je ze in de scenery.
Ze gebruiken de vehilcle roads tussen b.v Taxiway A en B en rond de gate's.
Het is een heel netwerk geworden,maar ik ben ze kwijt van de taxiway's. :D

Jan

User avatar
Jovabra
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Jovabra » Tue Jun 24, 2014 5:01 pm

Jan,
Leuk geprobeerd maar ik begrijp er geen zak van. AFCAD en dergelijke gebruik ik niet. Alles is nog standaard en daar bovenop de NL2000 scenery.
Ik zal me er eens verder in verdiepen. Wie dat bedacht dat die karretjes zomaar in het wilde weg rondscheuren ?? :(

User avatar
F70
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 283
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Base RWY 06 EHAM Nieuw Vennep

Post by F70 » Tue Jun 24, 2014 6:01 pm

Jovabra wrote:Jan,
Wie dat bedacht dat die karretjes zomaar in het wilde weg rondscheuren ?? :(
De ontwerper van Flight Simulator ons aller Microsoft. :roll:

Jan

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests