fout melding bij instalatie van vliegvelden.
Moderator: NL2000 Development Team
fout melding bij instalatie van vliegvelden.
Hallo, Ik heb alles goed kunnen instaleren van de nieuwste versie. Wel kreeg ik bij de instalatie van een aantal vliegvelden een soort fout melding. Ik heb dit niet opgeschreven dus weet niet wat er precies stond. Volgens mij gaat het over de actieve vliegvelden. De vliegvelden zijn wel geinstaleerd maar er staat een geel driehoek met uitroepteken. Wat zou dit kunnen betekenen? Verder prachtig!
Van sommige vliegvelden zijn er 2 varianten gemaakt bijvoorbeeld een actieve scenery en een gesloten scenery.
Als je een drie-hoekje ziet dan staan beide scenery geactiveerd, je dient 1 van de 2 sceneries uit te zetten door hem uit te vinken. Anders zal je 2 sceneries door elkaar heen zien in FSX.
Je kunt op deze manier zelf kiezen welke scenery je wilt activeren in FSX en ook daarmee dus kunt wisselen.
Als je een drie-hoekje ziet dan staan beide scenery geactiveerd, je dient 1 van de 2 sceneries uit te zetten door hem uit te vinken. Anders zal je 2 sceneries door elkaar heen zien in FSX.
Je kunt op deze manier zelf kiezen welke scenery je wilt activeren in FSX en ook daarmee dus kunt wisselen.