Persee Bittorent vereist?

Vragen over het downloaden van versie 3.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
wilbo
Newbie
Newbie
Posts: 15
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Persee Bittorent vereist?

Post by wilbo » Wed Aug 08, 2012 4:53 pm

Hallo NL2000 team en leden,

Ik heb een klein vraagje, ik probeer nu NL2000v3 te installeren met behulp van Utorrent. Is dit wel mogelijk, want mijn Utorrent geeft aan dat hij zegmaar geen verbinding kan maken met mijn internet, het probleem ligt niet aan mijn internet want ik heb gewoon (Zoals normaal) verbinding, ik heb al geprobeerd dit op te lossen op 1 of andere manier in Utorrent zelf, maar blijkbaar helpt niets, dus nu is mijn vraag: Is bittorrent persee nodig voor het downloaden van NL2000v3??

Alvast bedankt.

hiernaast heb ik nog een vraagje, hebben jullie ook een link van NL2000v3 ZONDER torrent? Ik houd persoonlijk niet zo van torrents. ik weet niet wat ik mis doe, maar er bevind zich altijd wel een probleem met mij en torrents...

Nogmaals bedankt.

Groetjes,
Wilbert

User avatar
F70
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 283
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Base RWY 06 EHAM Nieuw Vennep

Post by F70 » Thu Aug 09, 2012 4:13 pm

Wilbert,

Kijk even op deze pagina links bij de downloads voor NL2000_v_3.0

Of kijk bij deze link : http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php ... le&sid=227
Kies voor Option 1 daar kan je direct downloaden deze is 24 GB,dus dat neemt wat tijd.

Jan

User avatar
wilbo
Newbie
Newbie
Posts: 15
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by wilbo » Fri Aug 10, 2012 12:17 pm

beste Jan,

bedankt voor het reageren!! dit is precies wat ik wilde, de download snelheid op deze torrent is heel hoog!! (600kbs) bedankt!!!
achteraf gezien had ik het zelf ook wel kunnen vinden denk ik, maar ik vraag liever altijd eerst even voor hulp :$ nogmaals bedankt over 10 uur is mijn download klaar!!


groetjes wilbert!!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests