Prachtig aanschouwelijk topografieonderwijs, als zweefvlieger kan ik alleen maar genieten van de prachtige scenery, dank daarvoor. Tot nu toe was ik in fs vooral bezig met vliegen, de scenery nam daarbij de tweede plek in. Nu betrap ik mij er wel eens op dat ik veel in de volgspot modus vlieg omdat het landschap zo mooi is. Hoe mooi zou het zijn wanneer deze scenery uitgebreid zou worden naar Duitsland, Engeland en/of Belgie. Het is heerlijk om VFR te vliegen, de illusie houdt echter wel op aan de grens.
groeten,
Marcus
een extra dimensie
Moderator: NL2000 Development Team
- HenkAltena
- Junior Member
- Posts: 42
- Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
- Location: Zwitserland
Marcus,
Ik ben het volkomen met je eens. In een andere post heb ik geschreven, dat ik de NL2000 scenery beter en mooier vind, dan de ORBX sceneries. Het is natuurlijk mijn persoonlijke mening, maar de NL2000 scenery is tot nu toe ongeslagen. Dat de fotoscenery uit 2005 komt heeft voor mij nog een speciale betekenis, want dat was het jaar, dat ik naar Zwitserland ben gegaan. Wat ik graag vlieg met de Carenado ArcherII is: Start vanaf EHTX (was ik veel destijds) over EHAL, dan naar het zuiden richting EHLW. Vandaar volg ik de snelweg richting Emmeloord en Lelystad, maak een linkse bocht over het Gooi (Huizen was sinds 1970 mijn woonplaats) en vlieg en land op EHLE. Het is voor mij een vlucht vol herinneringen. In ieder geval is er geen enkele andere VFR fotografische scenery, die zo goed is. Ik heb voor Duitsland VFR scenerie 1,2,3,4 gekocht: geen vergelijk. Ik denk niet dat er ooit een B-2000 team zal worden geformeerd.
Ik ben het volkomen met je eens. In een andere post heb ik geschreven, dat ik de NL2000 scenery beter en mooier vind, dan de ORBX sceneries. Het is natuurlijk mijn persoonlijke mening, maar de NL2000 scenery is tot nu toe ongeslagen. Dat de fotoscenery uit 2005 komt heeft voor mij nog een speciale betekenis, want dat was het jaar, dat ik naar Zwitserland ben gegaan. Wat ik graag vlieg met de Carenado ArcherII is: Start vanaf EHTX (was ik veel destijds) over EHAL, dan naar het zuiden richting EHLW. Vandaar volg ik de snelweg richting Emmeloord en Lelystad, maak een linkse bocht over het Gooi (Huizen was sinds 1970 mijn woonplaats) en vlieg en land op EHLE. Het is voor mij een vlucht vol herinneringen. In ieder geval is er geen enkele andere VFR fotografische scenery, die zo goed is. Ik heb voor Duitsland VFR scenerie 1,2,3,4 gekocht: geen vergelijk. Ik denk niet dat er ooit een B-2000 team zal worden geformeerd.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests