een extra dimensie

Geef hier uw mening over versie 3

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
marcus
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

een extra dimensie

Post by marcus » Mon Jan 31, 2011 9:15 pm

Prachtig aanschouwelijk topografieonderwijs, als zweefvlieger kan ik alleen maar genieten van de prachtige scenery, dank daarvoor. Tot nu toe was ik in fs vooral bezig met vliegen, de scenery nam daarbij de tweede plek in. Nu betrap ik mij er wel eens op dat ik veel in de volgspot modus vlieg omdat het landschap zo mooi is. Hoe mooi zou het zijn wanneer deze scenery uitgebreid zou worden naar Duitsland, Engeland en/of Belgie. Het is heerlijk om VFR te vliegen, de illusie houdt echter wel op aan de grens.

groeten,

Marcus

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Post by phjoop » Tue Feb 01, 2011 12:32 pm

Marcus,

Misschien dat er een BE2000 team en D2000 team opstaat ;-)

Joop
NL2000team

User avatar
HenkAltena
Junior Member
Junior Member
Posts: 42
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Zwitserland

Post by HenkAltena » Fri Jun 24, 2011 12:02 pm

Marcus,

Ik ben het volkomen met je eens. In een andere post heb ik geschreven, dat ik de NL2000 scenery beter en mooier vind, dan de ORBX sceneries. Het is natuurlijk mijn persoonlijke mening, maar de NL2000 scenery is tot nu toe ongeslagen. Dat de fotoscenery uit 2005 komt heeft voor mij nog een speciale betekenis, want dat was het jaar, dat ik naar Zwitserland ben gegaan. Wat ik graag vlieg met de Carenado ArcherII is: Start vanaf EHTX (was ik veel destijds) over EHAL, dan naar het zuiden richting EHLW. Vandaar volg ik de snelweg richting Emmeloord en Lelystad, maak een linkse bocht over het Gooi (Huizen was sinds 1970 mijn woonplaats) en vlieg en land op EHLE. Het is voor mij een vlucht vol herinneringen. In ieder geval is er geen enkele andere VFR fotografische scenery, die zo goed is. Ik heb voor Duitsland VFR scenerie 1,2,3,4 gekocht: geen vergelijk. Ik denk niet dat er ooit een B-2000 team zal worden geformeerd.

johanc
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 920
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Maarn, The Netherlands
Contact:

Post by johanc » Sat Jun 25, 2011 9:34 pm

Belgie 2000 heb ik helaas nooit gezien. We hebben het wel eens geopperd bij onze zuiderburen fsimmers, maar je moet toch een aantal mensen hebben die de handen ineenslaan.
Johan Calje
The Netherlands 2000 Scenery Design Team

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests