Vraag over Online

Maak hier afspraken voor fly-ins.

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
bash
Junior Member
Junior Member
Posts: 29
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Vraag over Online

Post by bash » Sat Jan 08, 2011 11:01 am

Hey,

Als ik online wil vliegen krijg ik 2 fouten.
Waarvan ik ze alle 3 ga stellen :)

1. Als ik inlog komt er soms te staan; Your account is logged in on a another computer. ( Dus kan ik niet inloggen -.-' )

2. Als ik in een vliegroom zit en ik wil opstijgen zie ik de andere heel ver van me vandaan, hoe kan dit. En hoe kom ik dichter bij ze in de buurt.

3. De radiotoren, zit ik ook ergens anders, de vliegtuigen zitten dan zeker honderden kilometers van me vandaan.

User avatar
bash
Junior Member
Junior Member
Posts: 29
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by bash » Tue Mar 15, 2011 6:22 pm

Niemand die hier antwoord op geeft?

User avatar
Zethus
Junior Member
Junior Member
Posts: 22
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Zethus » Tue Mar 15, 2011 6:42 pm

1. Dat is een veelvoorkomend probleem dat hoogstwaarschijnlijk wordt veroorzaakt door een overvolle 'Free Flight'-lobby. Er zit weinig anders op dan het een aantal malen te proberen. Overigens hebben sommige grote servers de mogelijkheid om direct contact te maken, zonder de GameSpy-lobby te gebruiken. Als een server die mogelijkheid heeft staat het ip-adres dat je daarvoor nodig hebt meestal in de serveromschrijving in de GameSpy-lobby of op de site van de groep die de server beheert.

2. Als je ervoor kiest in de buurt van de host te starten betekent dat niet automatisch dat je in de buurt van de andere deelnemers aan de sessie terecht komt. De host is vaak zelf niet aanwezig, maar laat de verbinding wel open staan om de sessie online te houden. Het kan dus zijn dat de anderen inmiddels erg ver van de host verwijderd zijn. In de 'briefing room' kun je zien waar iedereen zich bevindt, zodat je op een vliegveld in de buurt kunt starten.

3. Zie 2. Zorg dat je niet op een vliegveld in de buurt van de host start maar op een door jou gekozen vliegveld in de buurt van de andere deelnemers.

User avatar
Degree
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Degree » Thu Apr 28, 2016 6:43 am

Als ik online wil vliegen krijg ik 2 fouten.




golden-slot

User avatar
ph-lcs
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 126
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Dordrecht

Re: Vraag over Online

Post by ph-lcs » Mon May 07, 2018 5:31 pm

Voor het online vliegen kun je ook gebruik maken van het gratis programma JoiFS.

http://pmem.uk/joinfs/

gr.
Jos
NL2000 Development Team

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests