De Kooy

Lever hier informatie die het NL2000 team nodig heeft

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
rotor
Junior Member
Junior Member
Posts: 36
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Castricum

De Kooy

Post by rotor » Sat Nov 20, 2010 8:37 pm

Wanneer komt er een update van EHKD?
Per 18 nov 2010 zijn er diverse zaken gewijzigd op De Kooy, waaronder een parallel taxiway, nieuwe taxiwayborden, nieuwe ILS/DME+frequentie en aangepaste baannummering (03-21).
Zie: http://www.ais-netherlands.nl/aim/10100 ... en-GB.html

User avatar
wolf32
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 1037
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Sneek

Post by wolf32 » Sun Nov 21, 2010 12:46 am

Wanneer komt er een update van EHKD?
Dat weten we nog niet, ik zou zeggen kom maar op met foto's en bruikbaar beeldmateriaal anders lukt het niet om een update te maken.

Dus per 18 november dat is 2 dagen geleden een verandering op een vliegveld en al gelijk vragen wanneer er een update komt? Klinkt wel erg ongeduldig? :cry:

Voor de goede orde we willen eerst versie 4 helemaal afmaken alvorens we gaan starten aan dat soort updates (bedoelende verandering qua infrastructuur op vliegvelden na een release), welke overigens uiteindelijk wel op ons lijstje staan maar met een lage prio.
Eerst zullen andere velden worden gerealiseerd welke nog niet in de eerste release zaten van versie 4.

Maar terugkomend op beeldmateriaal dat is altijd erg wenselijk om een zo goed en realistisch als mogelijk scenery te maken. Dus als je ons kan helpen aan beeldmateriaal voor een update van EHKD dan is dat altijd welkom. :wink:

User avatar
rotor
Junior Member
Junior Member
Posts: 36
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Castricum

Post by rotor » Sun Nov 21, 2010 11:35 am

Ongeduldig?
Nee hoor, ben erg te spreken over de huidige versie 4 van NL-2000.
Was alleen benieuwd of er al iets op stapel stond.

Wijzigingen, zoals deze op De Kooy, worden meestal ruim van tevoren bekendgesteld, zodat gebruikers/maatschappijen zich kunnen voorbereiden op de nieuwe situatie.

V.w.b. beeldmateriaal zal ik eens kijken wat ik kan doen.
Hoe wil je het hebben, JPG/BMP of mag PDF ook?
En aan wie kan ik dit sturen?

User avatar
wolf32
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 1037
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Sneek

Post by wolf32 » Sun Nov 21, 2010 1:02 pm

Hoi,

Het is prima dat je aangeeft dat er wijzigingen plaats hebben gevonden, wij kunnen niet alles van geheel Nederland in de gaten houden.:wink:

Wat ik al zei we zullen ons eerst concentreren op het afmaken van versie 4 dit zal nog zekere enige tijd gaan duren wegens grote onderbezetting van mankracht.

Daarnaast zal een eerste update bestaan uit het verhelpen van programma fouten waarvan er nog een aantal zitten in de laatste release. (dus nog geen wijzigingen van vliegvelden waarvan de infrastructuur is gewijzigd)

Pas daarna gaan we kijken wat is er veranderd op Nederlandse vliegvelden sinds de release om te kijken of we daar updates van gaan maken.

Dit is in grote lijnen het stappen plan wat we voor ogen hebben.
Het grappige is eigenlijk dat de scenery nooit klaar is aangezien in werkelijkheid altijd wel veranderingen plaats vinden op vliegvelden.

Beeld materiaal mag je wel via een pb naar mij sturen, wenselijk is dit te doen in jpg en/of bmp voor wat betreft foto's graag even waarnodig met een beschrijving waar een object welke zichtbaar is op de foto zich bevind op het vliegveld.

Mvg,
Arjan

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests