vreemde flitsen in beeld

Stel hier uw vragen over hardware voor flight simulator.

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
wompie
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

vreemde flitsen in beeld

Post by wompie » Sun Aug 29, 2010 9:37 pm

I heb FS9 op een HP pc Quadcore met 4 gb en een Nvidia GeForce 9800GT met 512Mb. Ik gebruik twee monitoren met frontview op het ene scherm en forward right op het andere. De framerates zijn prima, vaak rond 25 fps, maar af en toe krijg ik vreemde flitsen over mijn beeld. Soms op de ene monitor soms op de andere en soms op alle twee.
Mijn instrumentenpaneel wordt soms doorzichtig en ik zie onderdelen van mijn vliegtuig voor me langs flitsen. Soms zijn er ook grijze vlakken. Een tijd geleden kreeg ik als dit gebeurde een melding dat Windows een probleem had met mijn videokaart en dit hersteld had, maar dat gebeurt niet meer sinds ik de laatste drivers heb opgehaald. Ook gebeurde het dan dat als ik FSMap van Aerosoft in een klein scherm opende, er geen kaart meer zichtbaar was.
Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik te veel wolken had ingesteld, maar soms gebeurt het ook met een blauwe lucht. Ik heb allerlei instellingen geprobeerd, zowel met Flightsim als met de videokaart, maar ik kan geen oplossing vinden. Het vreemde is ook dat ik soms uren kan vliegen zonder problemen en dan ineens gaat het achter elkaar mis. Ik heb de laatste drivers en verder draait mijn pc prima. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Wouter

User avatar
bash
Junior Member
Junior Member
Posts: 29
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Reactie

Post by bash » Sat Jan 08, 2011 11:24 pm

Probeer eens met 1 scherm?

User avatar
wompie
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by wompie » Sun Jan 09, 2011 10:59 am

Bedankt voor je reactie. Was al vergeten dat het er op stond. Het probleem doet zich niet meer voor. Ben over gegaan op Windows 7 en heb de instellingen voor het weer wat lager gezet.

User avatar
bash
Junior Member
Junior Member
Posts: 29
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Reactie

Post by bash » Sun Jan 09, 2011 11:04 am

Helemaal goed :)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests