nl_mil.zip

Ask questions about other software for flight simulator here.

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
Jive1
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

nl_mil.zip

Post by Jive1 » Sun Jul 25, 2010 5:06 pm

Hey!
Is er iemand die de ontbrekene bestanden van nl_mil.zip weet te vinden?
Ik ben op zoek geweest, uuuren gegoogled en op flightsim, avism en gelijkaardige sites gezocht, en die ontbrekende bestanden niet gevonden. Jammer, misschien zou Avsim ze nog gehad hebben als ze niet die crash zouden gehad hebben vorig jaar...
Graag tips om de ontbrekende bestanden ( de meesten ervan ) nog ergens te vinden.
GreetzJive2

User avatar
Zodiac
Senior Member
Senior Member
Posts: 177
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leeuwarden

Post by Zodiac » Sun Jul 25, 2010 6:19 pm

De link op Avsim doet het gewoon hoor?

http://library.avsim.net/download.php?DLID=62274

:lol:
Pull up! *whoop whoop* Pull up!

Jive1
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Jive1 » Sun Jul 25, 2010 6:38 pm

Hey!
Jawel!... De link doet het!
Maar!...
Praktisch alle aircraft die in het bestand voorkomen zijn ZONDER textures en ook bijna alle zijn ZONDER model-files.....
Nu, enkele ervan heb ik wel kunnen vinden, maar het grotendeel van de in de zip ontbrekende bestanden STOND VROEGER op Avsim, maar vermits ik ze er niet meer kan vinden, vermoed ik dat ze verdwenen zijn door de crash die Avsim vorig jaar had... Jammer!
En nu is mijn vraag of nog iemand over die ontbrekende bestanden beschikt, en of die me dan een plezier wil doen en me vertellen waar ik ze nog kan vinden, of eventueel ... mij die ontbrekende bestanden op een of andere manier te bezorgen, bv via 'YouSendIt', of zo, in een zip-bestand... Of hoe dan ook!
Alvast erg bedankt voor een reaktie!
Greetz
Jive1

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests