ik ben nieuw op deze site en heb een vraagje.
ik heb onlangs vfr the netherlands gekocht en vond deze zo slecht dat
ik deze meteen heb weggedaan.
redenen zijn tot 3000 ft wazig landschap en details.
omdat deze fotografisch is samengesteld vroeg ik mij af wat de
verschillen zijn met de nieuwe versie van 2000 4 voor fsx?
ik had begrepen dat deze ook fotografisch is opgezet.
wellicht een kleine verduidelijking zou voor mij welkom zijn.
doeke
vfr the netherlands
Moderator: NL2000 Development Team
Doeke,
Hoofdkenmerken voor versie 4 t.o.v. versie 3 zijn :
1. alleen gemaakt voor FSX
2. scherpe luchtfoto's , hoge density , veel mooier gedetailleerd water
3. modulaire opzet , waardoor men zelf kan kiezen welke onderdelen men
wil installeren.
4. we maken gebruik van mogelijkheden die FSX ons biedt , en die niet
in FS2004 konden ,
5. nieuwe 3D opties
6. landbare olieplatforms in de Noordzee
Joop
Hoofdkenmerken voor versie 4 t.o.v. versie 3 zijn :
1. alleen gemaakt voor FSX
2. scherpe luchtfoto's , hoge density , veel mooier gedetailleerd water
3. modulaire opzet , waardoor men zelf kan kiezen welke onderdelen men
wil installeren.
4. we maken gebruik van mogelijkheden die FSX ons biedt , en die niet
in FS2004 konden ,
5. nieuwe 3D opties
6. landbare olieplatforms in de Noordzee
Joop
-
- Newbie
- Posts: 7
- Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
- Location: 52°56'20.29"N 5°24'14.93"E
- Contact:
Ben ook ingetrapt met VFR Netherland idd zo waardeloos ik was gewoon pissed off over.
Maar nu heb ik NL20003.0 en nu NL20003se en ik ben gewoon gelukkig je kunt low level vliegen met een F-15C of met F-86E Sabre en alles is gewoon duidelijk te zien.
Maar ik kan niet wachten voor de 4 versie voor FSX want dan wordt het helemaal geil met de Aerosoft F-16 Fighting Falcon
Maar nu heb ik NL20003.0 en nu NL20003se en ik ben gewoon gelukkig je kunt low level vliegen met een F-15C of met F-86E Sabre en alles is gewoon duidelijk te zien.
Maar ik kan niet wachten voor de 4 versie voor FSX want dan wordt het helemaal geil met de Aerosoft F-16 Fighting Falcon
Ik had al zulke slechte verhalen gehoord over VFR Netherlands dat ik er uberhaubt maar niet aan ben begonnen.
Na bijna 2 jaar wachten sta ik werkelijk te springen van geluk dat V4 nu bijna gereed is!
Ben benieuwd hoe goed Rotterdam Aerport, Lelystad en straks Schiphol van Aerosoft matched met NL2000. Owwww, en niet te vergeten in combinatie met REX. Jummie!!!
Hoef ik niet meer altijd over ORBX scenery's te vliegen als ik wil genieten van mooie landschappen. (Bovendien zegt Australie mij toch vrij weinig... )
Na bijna 2 jaar wachten sta ik werkelijk te springen van geluk dat V4 nu bijna gereed is!
Ben benieuwd hoe goed Rotterdam Aerport, Lelystad en straks Schiphol van Aerosoft matched met NL2000. Owwww, en niet te vergeten in combinatie met REX. Jummie!!!
Hoef ik niet meer altijd over ORBX scenery's te vliegen als ik wil genieten van mooie landschappen. (Bovendien zegt Australie mij toch vrij weinig... )
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests