TheSimSpirit maakt tussenlanding op NL2000 Airport

Geef hier uw mening over versie 3

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
thesimspirit
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

TheSimSpirit maakt tussenlanding op NL2000 Airport

Post by thesimspirit » Tue Apr 27, 2010 5:39 pm

NL2000 groep,

Eindelijk vliegen we boven een echt land en niet over een kleurplaat dat Microsoft levert bij aankoop van FS2004. Eindelijk kunnen we via "VFR (Visual Flight Rules)" vliegen want we kunnen ons oriënteren in de de lucht. Eindelijk kunnen we over Nederland vliegen met fotografische platen zonder dat we met lastige ".ini" files moeten stoeien.

NL2000 heeft een hele grote stap naar realiteit gezet voor de echte simmers. En dat verdient een bedankje.

-

Kortom NL2000, ik ben ontzettend blij met dat wat jullie ons aanbieden. Ik vloog eerst met Flight Simulator X maar hierop liepen de beelden niet lekker vloeiend en ben ik maar terug gegaan naar Flight Simulator 2004 dat overigens wel vloeiend en strak loopt. Echter is de scenery, dat ook voor Flight Simulator X geldt, niet geweldig. Jullie hebben vooral erg veel geholpen om deze standaard "kleurplaat" van Microsoft om te toveren naar "Nederland."

Het is ontzettend mooi om boven Nederland te vliegen omdat alles klopt. Je kan goed oriënteren in de lucht. Zo vloog ik ergens boven Almere totdat ik de drie bekende rode huizen langs de snelweg tegenkwam en dacht: "Hey, haha we zijn dus hier. Ow, maar dan ligt daar dus Schiphol!" Yup, daar ligt Schiphol.

Daarnaast is het ontzettend leuk om over je eigen woning te vliegen. Echter moet je niet lager dan 2000 ft vliegen want dan is het totaal plaatje niet meer scherp maar vlieg je op ongeveer 4000 ft (dat ook al laag is!) dan is het erg leuk om over je woning te vliegen en je huis op te zoeken.

NL2000: "TheSimSpirit, ready for take-off and cleared to fly above The Netherlands."

Met vriendelijke groet,
Steven

De volgende afbeeldingen zijn NIET bewerkt.
Image[/code]

damien
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 56
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: The Hague, the Netherlands
Contact:

Post by damien » Thu Apr 29, 2010 1:56 pm

Leuk om te horen ;)

Geniet ervan!
Kind Regards,
Damien van der Aart
https://www.aviosim.org || https://www.nl-2000.com

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests