NL-2000 v3 se and FSX

Geef hier uw mening over versie 3

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
HenkAltena
Junior Member
Junior Member
Posts: 42
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Zwitserland

NL-2000 v3 se and FSX

Post by HenkAltena » Tue Jan 26, 2010 10:19 pm

Hallo allemaal,

De nieuwe NL-2000 is werkelijk een geweldig stuk werk. NL-2000 team, jullie hebben de lat voor kwaliteit een stuk hoger gelegd. Ik draai vrijwel uitsluitend met FSX en vele (vaak dure add-ons) en hoewel de Australie-scenery van ORBX fantastisch is moet ik zeggen: NL-2000 is top-top, zo'n kwaliteit is ook voor FSX-gebruikers ongewoon goed. Daarvoor mijn hartelijke dank. Ik wacht dan ook met spanning op versie4
Hoewel ik FS2004 nog steeds gebruik(te) voor uitsluitend NL-2000, heb ik de nieuwe versie nu ook geïmplementeerd in FSX. Het resultaat is eigenlijk erg goed. Een VFR vlucht van EHMZ naar Texel via Rotterdam, A'dam, Lelystad is een genot, afgezien van kleine incompabiliteiten, die echter nauwelijks storen. Sommige airports komen niet heel goed uit de verf, maar dat kan men ook niet verwachten met een FS2004 add-on. Maar voor VFR overdag-vluchten met FSX zal ik ook versie3 blijven gebruiken.

Nogmaals mijn hartelijke dank voor deze add-on.

Henk

damien
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 56
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: The Hague, the Netherlands
Contact:

Post by damien » Thu Jan 28, 2010 1:06 am

Hallo Henk,

Is dit mogelijk dan om de versie in FSX te krijgen?

Ik werk zelf momenteel nog met FS9 maar ik ga met het releasen van versie 4 uiteraard ook over op FSX.
Kind Regards,
Damien van der Aart
https://www.aviosim.org || https://www.nl-2000.com

User avatar
HenkAltena
Junior Member
Junior Member
Posts: 42
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Zwitserland

Post by HenkAltena » Thu Jan 28, 2010 1:07 pm

Damien,

Zoals gezegd, het is mogelijk.
Echter, zonder toestemming van het NL-2000 team, kan ik op het forum niet vertellen hoe ik het gedaan heb. Het NL-2000 team heeft deze prachtige add-on voor FS2004 gemaakt.

vriendelijke groet,
Henk

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests