wanneer

Opmerkingen? Fouten? Meldt het hier.
Remarks? Bugs? Report it here.

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
bouke
Junior Member
Junior Member
Posts: 20
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

wanneer

Post by bouke » Fri Jan 30, 2009 12:55 am

Wanneer is de verwachting dat de versie voor fsx komt?
Ik heb de vfr van Horizon gekocht, mar dat is pure waste of manoy, maar iets anders is er niet.
Is versie 3.0 niet aan te passen voor fsx, zodat er tenmisnste iets is voor ons land. Duirtsland, engeland en noem maar op hebben al aanpassingen voor FSX, alleen Nederland komt er bekaaid af. Ik kan zelf niet programeren of designen, en heb er best wat geld voor over om fatsoenlijk boven Nederland te kunnen vliegen.
Kunnen jullie niet wat klaar is, vrijgeven en dan met add ons weer de zaak updaten?
Ik vraag me dan ook af of andere software bedr. niets brengen omdat jullie bezig zijn.

De screenshots en video's zien er overigens goed uit
groet,Bouke

User avatar
wolf32
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 1037
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Sneek

Post by wolf32 » Fri Jan 30, 2009 10:49 am

Een datum voor de release is nog niet bekend, wel hebben we natuurlijk interne streefdata maar deze wordt ook vaak niet gehaald.
Dat andere bedrijven wel produkten klaar hebben voor FSX komt omdat dit commercieele bedrijven zijn en daarook meer tijd hebben om een project van deze grote te maken.
Wij zijn gewoon een stel hobbyisten welke 's avonds nadat we van ons werk terug zijn gekomen en de thuis situatie het toelaat achter onze pc kruipen en scenery's gaan bouwen zo mooi en realistisch mogelijk omdat we daar plezier in hebben en daar uiteindelijk iedereen van willen laten genieten voor de prijs van 0,00 Euro.
Hierdoor kunnen wij niet de snelheid hebben zoals commercieele bedrijven daar de middelen wel naar hebben.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests