ik heb paar dagen geleden de 3.0 versie gedownload bij de normale installer die in dvd 1 zat kreeg ik steeds een error
ik heb de aangepaste installer gedownload en ik krijg het volgende error vermeld : System.IO input past end of file
streamexception.input(in32filenumber,string value)
at NL2000_V3_0....VE_TOCREADTOCFILE
at NL2000_V3_0....VE_INSTALLER..CTOR
mijn besturing systeem is windows xp
als ik de normale installer (het exe bestand opent)
krijg ik steeds een error en word er vermeld : installer unable to read toc file
ik heb alle geprobeerd ik heb net frame 2.0 ik heb alle 5DVD inhoud bestanden allemaal in 1 map gekopierd
ik weet zelf niet meer wat ik moet doen wellicht dat jullie mijn kunnen helpen
wat kan ik er aan doen om dit te verhelpen en alsnog de 3.0 versie te instaleren
kan iemand mij hieruit helpen
alvast bedankt voor uw medewerking
met vriendelijke groet danny
System.IO input past end of file
Moderator: NL2000 Development Team
- Mark Arends
- Site Admin
- Mark Arends
- Site Admin
Hier http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php ... pic&t=1811 staat beschreven hoe je moet controleren of het downloaden geheel goed gegaan is.
de fout ligt meestal aan de gebruiken van deze scdnery
mark arends ik zag dat ik via mozzilla maar tot 2GB download iedere keer vandaar iedere keer die error ik heb het met een download manager gedownload en de nl2000 V3 is doet het gewoon
en dit is ook meteen een bericht voor iedereen
zeker 99% de error die word weergeven bij het installeren ligt meestal aan de persoon die het installeert en niet aan de makers van deze scenery meestal is het zo dat de download niet compleet word gedownload waardoor er bestanden worden gemist
ik adviseer iedereen met een download manager te downloaden
het nadeel alleen is dat de bestanden er groot zijn
en wat voor iedereen belangrijk is dat je de hash codes goed nakijkt of het wel overeenkomt als die van nl2000 want anders kan je er vannuit gaan dat je het zowieso niet kan instaleren
ik denk als iedereen normale procedures volgt en goed leest zijn er denk ik veel minder vragen die gestelt worden
nogmaals bedankt voor het maken van de nl2000 V3 scenery ik ben er erg blij meer
danny ,
en dit is ook meteen een bericht voor iedereen
zeker 99% de error die word weergeven bij het installeren ligt meestal aan de persoon die het installeert en niet aan de makers van deze scenery meestal is het zo dat de download niet compleet word gedownload waardoor er bestanden worden gemist
ik adviseer iedereen met een download manager te downloaden
het nadeel alleen is dat de bestanden er groot zijn
en wat voor iedereen belangrijk is dat je de hash codes goed nakijkt of het wel overeenkomt als die van nl2000 want anders kan je er vannuit gaan dat je het zowieso niet kan instaleren
ik denk als iedereen normale procedures volgt en goed leest zijn er denk ik veel minder vragen die gestelt worden
nogmaals bedankt voor het maken van de nl2000 V3 scenery ik ben er erg blij meer
danny ,