TrackIR ervaring

Stel hier uw vragen over hardware voor flight simulator.

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
TrackIRfan
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

TrackIR ervaring

Post by TrackIRfan » Fri Aug 29, 2008 12:56 pm

Ik heb vorige week een TrackIR 4.0 gekocht. Het product bestaat al wat jaartjes maar ik kwam er niet eerder aan toe om hem aan te schaffen. Persoonlijk vind ik het een geweldige aanvulling...Ik krijg nu echt het gevoel alsof ik in de cockpit zit. Het is dat ik geen hoogtevrees heb, maar als ik zo opzij uit het raampje kijk dan vind ik het wel een hele nieuwe ervaring.

Zijn er meer mensen die ervaringen hebben met de TrackIR, omdat er nog geen topic over gewijd is wilde ik er bij deze 1 starten.

Mijn mening is dat iedere flightsimmer er 1 zou moeten hebben, ik kan in ieder geval niet meer zonder. Ik heb hem trouwens gekocht via een nieuwe website SPAM met de kortingscode: flightsim, voor wie oprecht geïnteresseerd is.

... groeten Patrick

User avatar
Mark Arends
Site Admin
Site Admin
Posts: 732
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mark Arends » Fri Aug 29, 2008 1:16 pm

Hoi Patrick,

Het is inderdaad een mooi product. Maar om zo schaamteloos reclame te maken voor je eigen website gaat echt te ver. Daarom haal ik je link uit je bericht.

Voor mensen die zelf willen knutselen kunnen bijvoorbeeld het ook zelf bouwen samen met de free track software, zie http://www.free-track.net/english/

User avatar
TrackIRfan
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by TrackIRfan » Fri Aug 29, 2008 1:32 pm

Ja hallo Mark, het is toch een fantastisch product? En ik heb van verschillende mensen gehoord dat ze niet goed wisten waar ze het konden kopen, dus dan ben ik een keer aardig om te vertellen waar je hem kunt kopen, en dan is het te commercieel.

Het is absoluut niet zo dat ik het forum wil flooden om reclame te maken, maar ik wil alleen maar even melden, dat dit echt een geweldig product is en de mensen in de goede richting wijzen.

Ten tweede is free-track lang niet zo accuraat, en werkt de TrackIR met een veel hogere resolutie en reactie snelheid. Dus het is gewoon de moeite waard voor de die-hard flightsimmers.

Als mensen niet weten waar ze het ding kunnen kopen, dan schiet het toch niet op?

User avatar
Mark Arends
Site Admin
Site Admin
Posts: 732
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mark Arends » Fri Aug 29, 2008 1:49 pm

Het gaat er om dat je net doet als of je het zelf ergens gekocht hebt, terwijl je het zelf verkoopt.

Daarnaast had je het bericht ook in twee categorieren gepost. Dus het leek wel op flooden. Ook zie ik je berichtjes op andere fs fora staan, dus dit is gewoon wel spammen.

User avatar
TrackIRfan
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by TrackIRfan » Fri Aug 29, 2008 2:28 pm

Wat is er nou mis mee om mensen te attenderen op een supergoed product, en dan ook nog eens mensen laten profiteren van een kortingsactie?

Wat ik via dit forum subtiel heb geprobeerd kenbaar te maken, is niets meer of minder dan een vriendelijke notie, van jongens, weten jullie al dat de TrackIR echt fantastisch is, kijk hier eens hier...echt iets voor jullie..

ik maak het mensen gewoon wat makkelijker, hier kan je hem kopen, MET korting..

Dat is toch alleen maar fijn voor de mensen of niet dan? Worden mensen hier slechter van? Het is juist een verrijking van de game.

User avatar
Erikro
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 329
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Erikro » Sun Aug 31, 2008 9:00 pm

TrackIRfan je draait om Patrick zijn vragen/opmerkingen heen. Het had je gesierd als je vanaf het begin meteen eerlijk was geweest, maar van deze antwoorden ga ik over m'n nek. :roll:

User avatar
BasilHoneycup
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by BasilHoneycup » Fri Feb 26, 2010 12:36 pm

Ik ben zelf de gelukkige eigenaar van een 3 scherm opstelling met een resolutie van 3840x1024. Met de aanschaf van de TrackIr dacht ik de kers op de slagroom te kopen maar ik vindt het product zwaar waardeloos in combinatie met zowel 3 schermen als 1 scherm ervaar ik als een slecht product. Het maakte me misselijk, mijn nekspieren waren verkrampt en de reactie van IRTrack4Pro vindt ik matig. Ik heb 'm in de verpakking liggen, slecht 4x gebruikt en wat mij betreft staat ie te koop. (PM me bij interesse)

User avatar
passie71
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by passie71 » Fri May 07, 2010 2:52 pm

Ik heb zelf geen track-IR maar heb wel gespeelt met Free-Track. (Even googelen en je vindt het.) Kost niks en werkt prima!

Ben zelf wel aan het overwegen om een Track-IR aan te schaffen.

Als je het eenmaal gewend bent dan wil je namelijk niet anders meer. (Maar dat is mijn persoonlijke mening...)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests