3 beeldschermen

Stel hier uw vragen over hardware voor flight simulator.

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
bvhemert
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: leiden

3 beeldschermen

Post by bvhemert » Mon Jun 23, 2008 8:42 am

vraagje .
wat heb ik nodig om nl2000 op drie beeldschermen te vliegen.
kan dit software matig met 2 computers of is hardware matig een betere oplossing..
Heb nu een videokaart met twee dvi uitgangen en twee monitors en dit werkt perfect maar wil nu ook het uitzecht naar de rechterkant op een derde monitor zien .
groetjes Ben.....

User avatar
Woembah
Newbie
Newbie
Posts: 11
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Contact:

Post by Woembah » Thu Jul 03, 2008 2:25 pm

Volgens mij kan je daar het best zo'n Matrox Triplehead2Go voor gebruiken, dit kastje splitst 1 dvi-poort in 3 dvi-poorten en zorgt ook meteen dat de resolutie klopt enzo. Alleen is dit dingetje vrij prijzig. http://www.matrox.com/graphics/en/produ ... 2go/#close

User avatar
bvhemert
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: leiden

Post by bvhemert » Thu Jul 03, 2008 4:31 pm

Woembah wrote:Volgens mij kan je daar het best zo'n Matrox Triplehead2Go voor gebruiken, dit kastje splitst 1 dvi-poort in 3 dvi-poorten en zorgt ook meteen dat de resolutie klopt enzo. Alleen is dit dingetje vrij prijzig. http://www.matrox.com/graphics/en/produ ... 2go/#close
heb ik ook aangedacht maar zie zelf meer iets in twee pc's
weet alleen niet wat ik daar voor nodig heb en hoe het dan werkt.

User avatar
Erikro
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 329
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Erikro » Sun Aug 31, 2008 10:02 pm

Volgens mij kun je gewoon een 2e videokaart toevoegen of anders 2 kaarten, dan heb je 3 primaire uitgangen zo zag ik 2 jaar terug gedemonstreerd worden op de hcc dagen bij mycom stand.

Zelf zou ik trouwens voor triplehead kiezen

User avatar
tderksen
Junior Member
Junior Member
Posts: 20
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

3 schermen

Post by tderksen » Sun Apr 04, 2010 4:17 pm

ja, maar mannen, wat zie je dan met die drie schermen? Het gewone FS beeld maar dan in drieen, of kan je gelijk helemaal opzij links en rechts kijken?

User avatar
passie71
Newbie
Newbie
Posts: 6
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by passie71 » Mon May 03, 2010 10:16 pm

Let op!!! Onder windows XP kun je Horizontal spanning gebruiken. (Je beeld uitrekken over meerdere monitoren.) Vanaf Windows Vista en Windows 7 werkt dat niet meer!!!
Ik heb zelf geexperimenteerd met SoftTH. (Even googelen)
Werkt met de laatste beta versie enigsinds maar vaak ook niet. Ik draai mijn pc onder Windows7 64 bits.

Een triplehead to go of Eyefinity van ATI is de enige mannier of je moet iets doen met Wideview en meerdere pc's.

Triplehead is duur en voor Eyefinity heb je actieve displayport kabel nodig. (Ook duur...)

Ik draai FSX, helaas nu nog op slechts één monitor. De andere monitoren gebruik ik voor extra pannels en dergelijken. Ik denk dat ik maar eens ga kijken naar een full HD 26 inch scherm! :D

User avatar
wangna
Newbie
Newbie
Posts: 4
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by wangna » Thu May 31, 2012 8:12 am

ja, maar mannen, wat zie je dan met die drie schermen?




____________________
New Balance Sneakers
Ralph Lauren Polo
http://www.timberlandportugal.pt/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests