Un/her-installatie FS9

Dit is de plek voor het stellen van overige vragen of het plaatsen van opmerkingen over versie 3.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
hansjohan
Junior Member
Junior Member
Posts: 22
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: vancouver island, b.c. canada

Un/her-installatie FS9

Post by hansjohan » Fri May 30, 2008 1:44 am

Hallo, ik heb mijn FS9 opnieuw moeten installeren en merk nu dat terwijl alle dingen die ik "buiten" FS9 had geinstalleerd mooi zijn blijven staan (en dus weer beschikbaar waren zonder opnieuw te moeten installeren); NL2000V3.1 niet meer "tevoorschijn" komt bij het opstarten van FS9. :(

Is er een "truckje" omdat alsnog te doen of moet ik NL2000V3.0 weer opnieuw installeren?

Thanks for your help, hans (Vancouver Island)

johanc
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 920
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Maarn, The Netherlands
Contact:

Post by johanc » Sat May 31, 2008 7:57 am

Kijk even in deze topic, en met name het verhaal van de scenery.cfg. Als je die aanpast met een verwijzing naar je originele NL2000, dan zou alles weer moeten werken zonder een herinstallatie.

http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php ... ght=active
Johan Calje
The Netherlands 2000 Scenery Design Team

User avatar
hansjohan
Junior Member
Junior Member
Posts: 22
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: vancouver island, b.c. canada

Post by hansjohan » Sat May 31, 2008 9:03 am

Bedankt JohanC! Je hebt me op het juiste pad gezet. Er zijn 2 scenery.config files in FS9, de eerste (main file?) zonder de NL2000 scenery- areas 039 t/m 043.

Die staan wel in de 2de scenery.config file en met copy/paste waren die vlug over geheveld! Problem solved, zonder opnieuw te moeten installeren.

Kan weer genieten van jullie pracht werk. Hardstikke (mag dat woord nog gebruikt worden?) bedankt, hans

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests