Persoonlijke impressie

Geef hier uw mening over versie 3

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
Janneman
Member
Member
Posts: 59
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Victoria B C Canada

Persoonlijke impressie

Post by Janneman » Thu Sep 13, 2007 6:29 pm

Ben ten zeerste tevreden met NL2Kv3 en vind het prachtig - na een korte tijd gebruik ben ik tot de volgende gedachten gekomen, voor het VFR vliegen over Nederland is het programma in een woord fantasties maar als ik van Holland naar het buitenland ga vliegen heeft het volgens mij geen zin om met 1m pixel scenery te vliegen want zodra we de grens over gaan dalen we van TMVL 21 naar 19 met het gevolg van landschap verschillen zoals jullie weten. Verder heb ik veel ervaring met vliegen over terrein dat is samengesteld voor 38m met gebruik van FSGenesis programmas zoals Vancouver +, Victoria +, en de gebieden ten noorden van Vancouver Island t.w. Misty Fjords, Tongass Fjords en Glacier Bay-v2 die allemaal gebouwd zijn op die toepassing. Het landschap ziet er net zo mooi uit en realistisch op grote hoogte en grote afstand naar mijn mening Mijn conclusie is dat er veel tijd gespaard kan worden als NL2K voor FSX op die manier kan worden omgezet ( en ik realizeer mij net dat dat geen draad verschil maakt met de TMVL settings) wat tijd besparing opleverd en bestanden minder groot maakt en dus makkelijker en vlugger voor het down loaden werkt, als ik het goed begrijp. Ik weet dat tenminste een van het nl2k team (Arno) daar zeer bekend mee is en vaak ook met de ontwerpers van FSAddon samen werkt en omgekeerd en waarschijnlijk meerderen van het team als wel. Zoals jullie begrijpen is dit geen critiek op het werk van NL2K maar een poging om een impressie te geven van een erg tevreden gebruiker :lol: :lol: Mischien zou dit ook anderen aansporen om nieuwe landschappen te bouwen voor de rest van Europa
en zodoende een heel kompleet terrein opleveren van alle landen in de E gemeenschap- wat denk je er van Mathijs

Janneman

User avatar
bku
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 414
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Arusha - Tanzania
Contact:

Post by bku » Thu Sep 13, 2007 8:01 pm

Ons uitgangspunt is altijd geweest VFR vliegen op een hoogte van ca. 1.500 voet binnen Nederland, waarbij de beelden zo scherp zouden zijn dat details goed herkenbaar zouden zijn.
We hebben ons niet gericht op grensoverschrijdend verkeer, en realiseren ons dat als je van NL naar Spanje vliegt je niet veel aan NL2000 hebt.
Op grote hoogte is het effect van NL2000 inderdaad minder, maar ja, daar ging het nu net om.
Wat we gaan doen voor FSX is nog niet duidelijk, momenteel experimenteren we met de mogelijkheden.

Bert Kuyper
Member of the NL2000 team

User avatar
Janneman
Member
Member
Posts: 59
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Victoria B C Canada

post onderwerp

Post by Janneman » Fri Sep 14, 2007 2:44 am

Bedankt Bert voor je reactie, ben het beslist met jullie eens hoor maar ja na 48 jaren in Canada ben ik zo wat gewend aan langere afstanden he en dat heeft natuurlijk mijn gedachten gang beinvloed nogmaals bedankt en voorspoed met het werk aan FSX
Janneman

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests