Waarom zo'n verouderd programma?

Geef hier uw mening over versie 3

Moderator: NL2000 Development Team

User avatar
Janneman
Member
Member
Posts: 59
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Victoria B C Canada

post onderwerp

Post by Janneman » Thu Sep 13, 2007 5:48 pm

Truus ik heb maar een vraag voor je, waarom maak je zelf niet iets voor ons domme jongens die met oude spullen vliegen, en er heel veel plezier mee hebben dankzij het harde werk van al de vrijwilligers die drie jaren van hun tijd in ons plezier hebben gestoken.
Ik persoomlijk zou graag met je nieuwste werk willen vliegen
Jannneman :lol: :lol: :lol:

User avatar
arw3000
Member
Member
Posts: 69
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: veenendaal, utrecht

Post by arw3000 » Mon Sep 17, 2007 8:30 pm

voor mij is FS9 nog altijd leuker en beter dan FSX. Dat werkt voor geen meter. Dat FSX niet heel geweldig is ligt absoluut niet aan MIJN PC. maar FSX vraagt inderdaad abnormaal veel van een PC. De release van V3 gaf voor mij de doorslag om FSX van mn PC af te halen. En te weer te beginnen met FS9

Kortom NL-2000 maakt iets ouds weer als nieuw :wink:

groet arwin
fly before you die........

User avatar
hans024
Newbie
Newbie
Posts: 18
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by hans024 » Wed Sep 19, 2007 8:48 pm

Op bepaalde momenten van stress duik ik achter mijn pc en start FS9 op.
Ik stijg op vanaf Teuge en stel de weersomstandigheden in als een prachtige zomerse dag.
De NL-200 V2 scenery zorgt er dan voor dat ik in een mum ontspannen ben geworden.
De prachtige wijdse landschappen van NL-2000 v3 zijn zo scherp dat je soms denkt dat je echt vliegt en je vergeet opeens alle problemen van de dag.
De wetenschap dat deze scenery GRATIS verspreid wordt, plus dat er jaren door mensen aan gewerkt is geeft mij een warm gevoel.
(...)
Anders zou je namelijk snappen dat FS9 exact het juiste platform is om deze schitterende FREEWARE scenery op te draaien.
Hoge framerates, het realistische gevoel, de ervaring er bovenop te zitten, Tja... dat is pas echt geweldig.
Niet iedereen bezit een PC met b.v een 6400 AMD Athlon X2 processor met een SLI setting van 2 highend videokaarten of zo.
Nee, wij bezitten een geest van waardering, waardering voor mensen die dit alles voor ons mogelijk maken..... :P
En wat betreft FSX, is dat niet een soort van opgepimpte Combat flight simulator 3?, CFS3 dat ooit zo ongelofelijk geflopt is? oude koek dus...

User avatar
smooch
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Landgraaf

Post by smooch » Sun Sep 23, 2007 3:53 pm

Ik heb dit spelletje een tijd gevolgd, maar wat ik mis is eigenlijk de goede raad voor Truus om eens een echt vergelijk te doen van FS9 met NL-2000 v3 en FSX.

Echt als je het goed naast elkaar legt komt FSX nog niet eens in de buurt van een echte Scenery, om een simpel voorbeeld te geven bij Maastricht-Aachen ( Beek - EHBK ) staan in FSX de bomen tot aan de runway in werkelijkheid staat er daar nog geen struikje laat staan een boom, men kan zo doorgaan tot in het eindeloze. :lol:
En Truus als het werk van deze mensen je niet bevalt wat doe je dan hier :?: .

Want als je meent het beter te kunnen dan zit ik vanaf nu te wachten op "The Netherlands by Truus V1" laat dan wel een bericht achter want de release zal wel wat jaartjes op zich laten wachten. :roll:

User avatar
Uhu
Junior Member
Junior Member
Posts: 27
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Uhu » Sun Sep 23, 2007 9:56 pm

Moet bekennen dat ik dit "topic" al een tijdje volg en verbaas mij werkelijk over de "houding" naar het NL-2000 ontwikkelings team.

Naar mijn bescheiden mening verdienen al de mensen die meegewerkt hebben aan de totstandkoming van de NL-2000v3 scenery een GIGA pluim en een Gigantisch applaus for dit Huzarenstukje.

Helaas is het zo, dat niet een PC hetzelfde is, en, dat helaas de "gebruikers" ook niet hetzelfde zijn.

Dat er een foutje of "knikje" in kan zitten bij zo'n groot project is niet meer als normaal, en als men dan eens iets tegenkomt, dan lijkt mij de juiste manier om dit, a. te melden, liefst met een duidelijk screenshot en b. de opmerkingen positief te houden, zodat de mensen die al die moeite voor de "gebruiker" gedaan hebben ook een stukje gevoel van waardering ontvangen voor al de moeite en tijd die zij voor de "gebruiker" ter beschikking gesteld hebben.

Om dan nog eens mensen te attackeren en verwijten te maken waarom het niet in fsX gemaakt is, is in mijn optiek helemaal beneden alle peil, zoals vorige spreker mooi verwoord heeft, wij wachten met spanning op "The Netherlands by Truus V1"
eigenlijk is het niet verwonderlijk dat je "Truus" als "nickname" hebt past volledig bij zo'n janker.

aan het eind van de dag zijn er twee opties :

# 1. Vlieg lekker over je eigen huis en of buurt en kijk eens werkelijk wat er allemaal te zien is en geniet lekker daarvan.

of

# 2. Als het je niet bevalt, De-Installeer het geheel en ga jezelf verveelen.

Als mijn bericht als "beledigend" ervaren wordt, wie de schoen past trekke hem maar aan.

Ga zo door NL-2000 Team !

Chapeau !!

Image Image Image

Proost !
Image

User avatar
arw3000
Member
Member
Posts: 69
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: veenendaal, utrecht

Post by arw3000 » Mon Sep 24, 2007 12:14 am

ja je hebt gelijk ze verdienen een MEGA pluim. MAAR ik kan me heel goed voorstellen dat als de installatie niet goed gaat of het downloaden wil niet, dat je dan niet kan zeggen "ze verdienen een MEGA pluim'' dan kan ik me de kritiek heel goed voorstellen.

Maar van mij krijgen jullie inderdaad een megapluim
fly before you die........

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests