Schiphol

Geef hier uw mening over versie 3

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
FrankB
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Schiphol

Post by FrankB » Thu Aug 09, 2007 10:56 am

Hallo dan,

Allereerst moet ik even kwijt dat ik zeer onder de indruk ben van jullie scenery, fantastisch. Al je nu final 09 hangt voor Teuge dan zijn alle elementen daar om het als echt aan te laten voelen.

Op Schiphol ook, heel mooi dat alle details kloppen, belijning, borden, eindelijke de correct VDGSen op de stands.
Het enige wat niet klopt op Schiphol is de baan verlichting, de edge lights staan bijna aan het einde van de schoulder, terwijl deze in werkelijkheid net naast de baan staan dus aan het begin van de schoulder. Het zou anders ook de suggestie wekken dat 's avonds de baan breder is dan overdag en aangezien de PCN van de schoulder aanzienlijk lager ligt dan van de baan zelf zou dit dus zelfs gevaarlijk kunnen zijn.

Nou ja, misschien iets voor de update, verder fantastisch werk!

User avatar
PH-DAH
Junior Member
Junior Member
Posts: 21
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by PH-DAH » Thu Aug 09, 2007 10:49 pm

Helemaal mee eens!

Zoals de meeste mensen wel weten zijn een aantal belangrijke taxibanen van naam veranderd en zijn een aantal intersecties aan de 18C/36C toegevoegd. Nu heb ik er geen flauw benul van hoeveel werk het is om zulke dingen aan te passen, maar misschien is het een idee om dit toch mee te nemen in een eventuele update. Schiphol is en blijft natuurlijk wel het belangrijkste vliegveld in Nederland. :wink:

Danny

User avatar
TomvM
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 26
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Bussum
Contact:

Post by TomvM » Fri Aug 10, 2007 12:53 pm

Danny,

In versie 3 zijn op baan 18C/36C alle nieuwe exits opgenomen; W1 t/W12 zijn hernummerd en de bebording is hier ook op aangepast. Datzelfde geldt voor de nieuwe rijbanen C, D, Y en Z.

Net voor de release is de naam van rijbaan S gewijzigd in rijbaan Q. Zelfs die wijziging is doorgevoerd.

Kortom, ik begrijp je opmerking niet.
Tom van Maastrigt
NL2000 teammember

User avatar
PH-DAH
Junior Member
Junior Member
Posts: 21
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by PH-DAH » Fri Aug 10, 2007 1:09 pm

Hm, dat is me dan nog niet opgevallen. Mij is opgevallen dat W3 nog geen W5 heet. Misschien is dat dan nog het enige. Ik ga zo eens even kijken.

User avatar
TomvM
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 26
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Bussum
Contact:

Post by TomvM » Fri Aug 10, 2007 1:12 pm

Wil je dat dan svp nog eens nagaan en terugkoppelen als het bij jou niet klopt?
Tom van Maastrigt
NL2000 teammember

User avatar
PH-DAH
Junior Member
Junior Member
Posts: 21
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by PH-DAH » Fri Aug 10, 2007 1:23 pm

Ok, bij deze. :wink:

Als ik bovenaan bij de 18C sta, krijg je uiteraard eerst W1 aan de linkerkant. Als je naar beneden rijd kom je daar de intersecties tegen en volgens mij inderdaad ook de nieuwe intersecties. Alleen de bordjes die hierbij staan kloppen bij mij niet. Zo is W5 nog steeds W3 en de laatste intersectie W12 is bij mij W7. Overigens is taxibaan Q wel voorzien van een nieuw bordje. Is dit bij anderen net zo?

Danny

User avatar
SBlauw
Newbie
Newbie
Posts: 12
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by SBlauw » Fri Aug 10, 2007 7:00 pm

Danny heeft toch echt gelijk hoor!

Image
(Leipe streep op de taxiway trouwens :?)
Image

Misschien iets voor de update?

User avatar
BWA
Senior Member
Senior Member
Posts: 135
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by BWA » Tue Aug 21, 2007 12:39 am

Is mij opgevallen dat de witte road lijnen naast taxiway Zulu naast de weggetjes op de satelliet image staan.
En natuurlijk.. hij loopt wel zwaar, ook al heb ik wel een sterke computer hier :) maar blijft moeite waard om op SPL te opereren.

oja.. platform op oost klopt niet helemaal met werkelijkheid. Parkings wel, maar misschien moet de background image even gephotoshopt worden. Is refurbished. En de GA terminal staat er niet in :O had ik wel verwacht eigenlijk

User avatar
linden
Newbie
Newbie
Posts: 5
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

prachtig, nu alleen nog iets zwartere asfalt

Post by linden » Sat Dec 26, 2009 5:52 pm

schiphol is echt in een woord prachtig!
de asfalt textures mogen echter iets zwarter, ze zijn een beetje aan de groene kant,
maar voor de rest is dit echt super mooi! :D
bedankt voor deze pracht addon.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests