Algemene indruk

Geef hier uw mening over versie 3

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
aliege
Newbie
Newbie
Posts: 12
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Algemene indruk

Post by aliege » Fri Jul 20, 2007 4:20 pm

Mooi staaltje werk...........
Jammer dat er toch nog wat schoonheidsfoutjes zitten in de diverse vliegvelden qua details...........
Bijv.......Eelde die benzinepomp staat daar niet!

Texel,die F16.....staat daar ook niet!

enz.

Evengoed een pracht stukje werk.
Gr
Alige

User avatar
wolf32
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 1037
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Sneek

Post by wolf32 » Fri Jul 20, 2007 4:43 pm

Texel,die F16.....staat daar ook niet
Bedoel jij hiermee een AI traffic F-16?
Op Texel staat namelijk wel een ex luchtmacht F-104 straaljager geparkeerd net zoals in de scenery.

FsTheo
Member
Member
Posts: 90
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Zandeweer, Groningen
Contact:

Post by FsTheo » Fri Jul 20, 2007 5:03 pm

Ook hier een tevreden klant! :D Met ook een 'jammer', want Oostwold is uitgekleed! In de vorige versie zat meer detail!

Aan de andere kant:

Image

Alsof ik er zelf ben toch? :lol:

(FSDezigns-Connie, FLE-repaint, Han van der Horst)

Theo :wink:

En een kleine aanvulling:
aliege wrote:Bijv.......Eelde die benzinepomp staat daar niet!
Volgens mij staat er daar ook een! Op Google Earth zie je zelfs de tanks er naast staan! :lol:

User avatar
nnick
Newbie
Newbie
Posts: 4
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by nnick » Tue Jul 24, 2007 9:47 pm

Schitterend staaltje werk, zo goed dat ik aan de photo(realistic) ondergrond kan zien dat het gebruikte masker een jaar of 5 oud moet zijn... gebouwen wel al gesloopt (5 a 6 jaar geleden) maar het nieuwe (ca.4 jaar oud)staat er nog niet.

Ik vind het bewonderenswaardig hoe is omgegaan met scenery die volgens de autoriteieten niet getoond mag worden, Leuk woonwijkje geplaatst i.p.v. wapengekletter.
Mogen hopen dat het er eens zo uitziet,,, en iedereen het dan ook mag zien.

Chapeau !!

User avatar
maxqubit
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by maxqubit » Tue Jul 31, 2007 12:58 am

Ik ben compleet nieuw in FS en bij toeval installeer ik FS2004 op het moment dat NL200V3 net uit is. Na wat installatie probs (zie andere topics) heb ik het draaien (zelfs op mijn middelmatige pc, en wel met een 360 controller, ben xbox gamer:)

Hoewel ik dus een volstrekte leek ben had ik zoiets van WOW! toen ik bij avondrood op Soesterberg opstarte en kon navigeren op de snelwegen (waarop zelfs autorijden stipjes waren te zien, erg gaaf), etc. (dit itt de kale FS2004 waarbij Soesterberg ook wel bestaat maar voor de rest niets van Nederland te herkennen is voor mij)

Zoals gezegd, ik ben een volstrekte FS leek en weet eigenlijk niet waarover ik praat, maar toch petje af voor gasten die zoiets in elkaar sleutelen!

User avatar
maxqubit
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by maxqubit » Tue Aug 14, 2007 12:48 am

Een rondje vliegen met FS2004 + NL2000V3 + F18 vanaf Soesterberg, 's avonds.

Waarom 's avonds? Omdat mijn 7600GT kaart ter reparatie is en ik met een zeer magere 5200FX aan de slag moet en dit er 's avonds nog heel behoorlijk uitziet.

Image

http://www.maxqubit.com/fs/

User avatar
BWA
Senior Member
Senior Member
Posts: 135
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by BWA » Tue Aug 21, 2007 12:45 am

Ik heb volgens mij klein layer probleempje.. omdat hij de installatie niet helemaal lekker deed (FS zag hem eerst niet) heb ik handmatig erin gezet. Doe het perfect, maar op lage hoogte valt de tex wel eens open.

Het is even vogelen met instellingen maar ik ben echt f*cking impressed. Echt heerlijk vliegen zo.

Woensdrecht wel probleempje.. Nieuwe les gebouw (met KKW-sim, en onderhoudsopleiding) staat er niet in, en het nieuwe EMVO platform (groot en zwart) is er niet.
Oh en nog een.. Het valt wel op dat de imagery oud is.. Ik woon hier al 1,5 jaar in nieuwe wijk, en op de sat foto is niet eens een spoor te zien van enige bouwwerk (en er zijn hier zelfs 2 meren gegraven in zuid heerhugowaard dus dit ligt er al tijdje) ze zijn zelfs nog bezig met een ander wijk in FS. Beetje jammer.

User avatar
wolf32
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 1037
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Sneek

Post by wolf32 » Tue Aug 21, 2007 8:22 am

Als je bedoelt dat de 4.7m/pixel laag er op lage hoogte er doorheen komt dan klopt dat, dan heb je geen probleem aan jou kant, zie ook http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php ... pic&t=1756

V.w.b. de ondergrond foto's het is te lezen op onze site bij de FAQ dat deze uit het jaar 2000 zijn, momenteel zijn we niet in het bezit van recentere foto's.

Kan je mischien info sturen van de extra info, inclusief beeldmateriaal van Woensdrecht uit je bovengenoemde post, deze info is bij ons nog niet aanwezig.

User avatar
BWA
Senior Member
Senior Member
Posts: 135
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by BWA » Tue Aug 21, 2007 11:41 am

Ik heb foto's, maar die staan op mijn oude computer en ik heb nog iets teveel netwerkproblemen om ze over te zetten.
Heb hier wel een vage indruk >
http://myaviation.net/?pid=00800648

Het is van precies voor de EMVO hangaar uitgestrekt tot misschien 100 meter naar het westen toe, langs een andere hangaar ofzo (kon ik niet zo goed zien vanaf EMVO), met asfalt (zwart).
Erop staan in het midden allemaal parkingspots (flightline) haaks op de hangaars en taxiway. De taxibaan wordt aan beide kanten gemarkeerd door oranje flaggetjes (zien er uit als van die kinderfietsvlaggetjes, alleen deze staan iets van 1/4 meter van de grond.

Meer info hoop ik nog neer te kunnen zetten (foto's)

User avatar
BWA
Senior Member
Senior Member
Posts: 135
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Post by BWA » Tue Aug 21, 2007 11:48 am

http://www.airliners.net/open.file/0913872/M/
Ik zie nu ook dat er een ruimte is tussen de taxiway en het platform.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests