Geen EHAM in add on scenery?

Meld hier problemen met NL2000 versie 3.0

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
Erikro
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 329
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Geen EHAM in add on scenery?

Post by Erikro » Sat Jul 14, 2007 9:46 pm

Ik weet niet of dit zo hoort.

Ik heb FS nieuw erop gegooid, nl2000 eroverheen, alle opties aangevinkt behalve zweefvliegen.

Als ik naar schiphol wil via create flight, kan ik eham alleen krijgen via default scenery , eham, en dan heb ik 4 banen om uit te Kiezen. Klinkt idd als standaard MS keuze.

Ik had verwacht ook via add on sceneyr eham te kunnen kiezen. Maar dat gaat niet, het begint met maastricht. ik kan eham proberen in te typen in dat vakje maar niks plopt op. Aangezien ik wel allemaal andere kleinervliegvelden zie? Wat is hier aan d ehand.

User avatar
GvS
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by GvS » Sat Jul 14, 2007 10:57 pm

Ik heb een aantal velden niet.

DE velden die ik wel heb zijn
EHBK
EHEH objecten
EHEH
EHEH ja 2x
EHGG
EHKD
EHLW
EHRD
EHSE
EHTE
EHTW
EHVB

Heb al voor een 2x alles gedownload maar blijft het zelfde heb alles op me HD staan en vandoor installeer ik het. Nog geen tijd gehad om ze op cd te zetten.

User avatar
Mark Arends
Site Admin
Site Admin
Posts: 732
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mark Arends » Sat Jul 14, 2007 11:11 pm

De optie om naar vliegvelden te gaan via de optie 'addon airports' is een oude optie. Bij sommige kleinere vliegvelden hebben we deze optie er nog wel in zitten omdat je dan een iets duidelijkere beschrijving kan opgeven van de parkeerplaats.

Bij EHAM kan je dus gewoon via de 'default' scenery optie gaan en dan bij runway/start position kiezen voor de runway of parkeerplaats (in dit menu kan je scrollen).

User avatar
angry
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by angry » Sat Jul 14, 2007 11:24 pm

Ik had dit probleem ook, tis heel eenvoudig (althans bij mij dan) op te lossen.

ga in het hoofdmenu naar settings, daarna naar scenery library en voeg de scenery's handmatig toe.

Succes :)

User avatar
GvS
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by GvS » Sat Jul 14, 2007 11:38 pm

Mag ik u danken voor het snelle antwoord op mijn vraag en inderdaad het werk super gewoon

:D :D :D :D

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests