Wie wil DVD's voor mij branden?

Vragen over het downloaden van versie 3.0

Moderator: NL2000 Development Team

User avatar
aliege
Newbie
Newbie
Posts: 12
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

opa's

Post by aliege » Mon Jul 16, 2007 8:54 pm

Ja jongen we zijn nog van de FS4 generatie en ik probeer het mijn kleinkinderen te leren maar die zitten helaas liever achter een gameboy,heheheheh

Heb nog van niemand iets vernomen over toezending van de MOEDER CDs dit uiteraard tegen betaling,dat begrijp ik wel.
Hoop dat ik snel iets hoor dan kunnen we gaan branden voor die andere vliegers......heheheh

Groetjes
OpaGeert

User avatar
opabert
Newbie
Newbie
Posts: 13
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Re: opa's

Post by opabert » Tue Jul 17, 2007 12:28 am

Nicolai:
Precies, dat is mijn punt.
Geld moet daar komen waar het hoort en wat mij betreft, van harte gunnen want die mannen doen fantastisch werk.
Ik heb er ook best 35 euro voor over en dat weten de mannen en vrouwen van nl2000 :wink:

Geert:
Hier net zo, ben met pensioen.
Kom nog uit het FS tijdperk onder DOS-6.2 met de floppies.
Heb ik hier nog liggen compleet met alle uitbreidingen/scenery en traffic controller. De kleinkinders (13 en 15) vinden het prachtig, de fs2004 bedoel ik dan natuurlijk :wink:

Theo:
Ik wacht (nog) even af.

Opa Bert

User avatar
xidewinder
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by xidewinder » Tue Jul 17, 2007 9:14 am

Hahaha volgens mij schiet de gemiddelde leeftijd in één keer omhoog hier! Ik ben wel erg blij dat jullie dat willen doen. Ik zit hier met mijn handen in het haar. 1 kb/sec als ik dat al heb en als het aanstaat kun je in het hele huis niet meer internetten. Google laden duurt 5 minuten. Bedankt :D

User avatar
aliege
Newbie
Newbie
Posts: 12
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Bestellen

Post by aliege » Tue Jul 17, 2007 11:19 am

Beste allemaal,

Als het goed gaat heb ik DEZE week de MOEDER CD's binnen dankzij
onze vliegende Louwe........
Dus dan kan ik als het goed gaat al diverse kopieen branden komend weekend.
Wacht nog ff met bestellen tot ik een seintje geef dat alles in gereedheid staat.............

Gegroet en tot vliegens
OpaGeert

User avatar
xidewinder
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by xidewinder » Tue Jul 17, 2007 1:55 pm

Whoehoe!! :D :D

User avatar
aliege
Newbie
Newbie
Posts: 12
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Bestellen

Post by aliege » Tue Jul 17, 2007 2:11 pm

Hi allen,

Nog ff voor de goede orde,mocht het branden een aanvang nemen dit weekend dan verwacht ik ook ALLEEN maar bestellingen van diegene die WEKEN ondeweg zijn of KOSTEN moeten maken voor het downloaden van deze scenery!!!!!!!!!!!!!!

Dus NIET van hen die ff lekker makkelijk hun scenery op kunnen halen??

OK??afgesproken dan................

Groeten
OpaGeert

User avatar
buggs322
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Beilen

Re: Bestellen

Post by buggs322 » Wed Jul 18, 2007 2:23 pm

aliege wrote: Als het goed gaat heb ik DEZE week de MOEDER CD's binnen dankzij
onze vliegende Louwe........

Gegroet en tot vliegens
OpaGeert
Als extra 'service' voor diegeen, welke niet in staat zijn om de DVD's snel te kunnen halen middels internet, ben ik bereid om vanavond deze DVD's af te leveren in Duitsland aan aliege. In principe kan deze beste man vanaf morgen (19-07) gaan branden, dus nog voor het weekend :wink:

Ter informatie:
Ik mag niets vragen voor het disrubiteren en branden van de DVD's en heb dat ook niet gedaan.
Wat ik wél heb gedaan is investeren in tijd en brandstofkosten, zodat anderen, zonder een snel internet verbinding, binnenkort óók kunnen gaan genieten van deze SCHITTERENDE Scenery van Nederland.
DANK AAN HET NL2000TEAM !

Mag ik bij deze dan ook, welk een copie krijgt middels aliege én plezier beleven aan deze scenery, een dankwoord vragen voor het NL2000 team en voor de geleverde diensten van aliege??


Louwe.

arnoj
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 294
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by arnoj » Wed Jul 18, 2007 3:46 pm

Misschien is het verstandig om de komende tijd in je profiel ook een woonplaats te zetten.
Wellicht is er iemand in je eigen woonplaats die de DVD's al heeft en dan voor jou ook wel wil branden. Daarna kan je toch gewoon je woonplaats weer verwijderen?

Het is maar een tip.

Arno ( niet van NL2000)

User avatar
buggs322
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Beilen

Post by buggs322 » Wed Jul 18, 2007 4:16 pm

Arno Jansen op de Haar wrote:Misschien is het verstandig om de komende tijd in je profiel ook een woonplaats te zetten.
Wellicht is er iemand in je eigen woonplaats die de DVD's al heeft en dan voor jou ook wel wil branden. Daarna kan je toch gewoon je woonplaats weer verwijderen?

Het is maar een tip.

Arno ( niet van NL2000)
Slaat dit bericht op mij?
Zo ja dan begrijp ik het niet, mijn woonplaats staat namelijk in mijn profiel, Beilen.

Louwe

arnoj
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 294
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by arnoj » Wed Jul 18, 2007 4:23 pm

Nee hoor Louwe. Bedoelt voor de mensen die de vraag stellen om DVD's voor hen te branden.

User avatar
buggs322
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Beilen

Post by buggs322 » Wed Jul 18, 2007 4:24 pm

Ah, ok, dacht al..........
Misschien dan wel handig om te quoten?
Begreep je bericht namelijk niet, :?

Louwe.

User avatar
arw3000
Member
Member
Posts: 69
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: veenendaal, utrecht

Post by arw3000 » Thu Jul 19, 2007 11:36 am

kan iemand mij please DVD 1 opsturen ik kom nl. geen stap verder met die bittorent. DVD 2/5 heb ik binnen maar DVD1 lukt simpelweg niet. het is toch mogelijk om als je DVD1 hebt de rest vanaf je harde schijf te doen. please help mij want dit schiet voor geen centimeter op zo. heb alleen maar snelheden van 3 tot 5 kb/s en de firewall blokeert het niet. dus wie helpt mij.

alvast bedankt arwin
fly before you die........

User avatar
aliege
Newbie
Newbie
Posts: 12
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Branden bestellen

Post by aliege » Thu Jul 19, 2007 12:24 pm

Hi All,
Gisteren de MOEDER CD'S van Louwe ontvangen,waarvoor nogmaals HARTELIJK dank tijger,heheheheh.

Alles gecheckt en goed bevonden voor kopieren..........
Team NL2000 jullie hebben een fantastisch product afgeleverd en beslist een MUST voor elke VFR vlieger en zeker voor de Nederlandse.
Ik vermoed, zo te horen aan de reacties van mijn Buitenlandse mede vliegers,dat het niet alleen door Hollandse jongens zal worden gevlogen !!!Wederom is NL2000 op de KAART gezet!Nogmaals dank voor het vele werk jongens.

Dus nu nogmaals vermeldend dat alleen voor diegene,IN UITERSTE NOOD,en dan bedoel ik niet het toilet,ben ik bereid om via de voornoemde weg van toezendig benodigdheden, en de kosten van verzending,het kopieren te STARTEN.
Waarvan acte,hehehehh

Groeten
OpaGeert

User avatar
arw3000
Member
Member
Posts: 69
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: veenendaal, utrecht

Post by arw3000 » Thu Jul 19, 2007 1:43 pm

please doe dan ff DVD1 voor mij :wink:
fly before you die........

User avatar
aliege
Newbie
Newbie
Posts: 12
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

! DVD

Post by aliege » Thu Jul 19, 2007 2:00 pm

Geen probleem als ik jouw gegevens via email ff mag ontvangen voor verder kontakt.

g.burgstra@ewetel.net

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests