Wie wil DVD's voor mij branden?

Vragen over het downloaden van versie 3.0

Moderator: NL2000 Development Team

User avatar
basch
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Amersfoort

aanbieding in Amersfoort

Post by basch » Thu Jul 19, 2007 2:12 pm

Beste sim-fanatenl

Ik woon in Amersfoort en heb ze alle vijf al een tijdje binnen. Als iemand ze wil hebben die ook in Amersfoort woont, mail me dan op basbakker1@hotmail.com dan brand ik ze wel voor je/of je kan ze lenen.

Een groet!

User avatar
buggs322
Newbie
Newbie
Posts: 8
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Beilen

Re: Branden bestellen

Post by buggs322 » Thu Jul 19, 2007 2:18 pm

aliege wrote:Hi All,
Gisteren de MOEDER CD'S van Louwe ontvangen,waarvoor nogmaals HARTELIJK dank tijger,heheheheh.

OpaGeert
Geen dank, graag gedaan Opa :wink:.


Louwe.

User avatar
oonnooo
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by oonnooo » Mon Jul 23, 2007 2:36 am

Kan iemand voor mij de 5 dvd's branden tegen leuke prijs? mail me : onno [at] steman.net

Kleine opmerking: NL2000, jullie hebben iedereen zo in spanning laten wachten dat iedereen nu als de gekke wilt downloaden. Resultaat; (bijna)niemand lukt het om deze binnen te halen, maar wat verwacht je anders met 22 gb. Hoewel ik snap dat NL2000 deze service gratis wilt aanbieden moeten jullie toch ook wel weten dat niets tegenwoordig meer gratis is? Wat is er mis mee om naast de downloadfunctie een verkoopfunctie te hebben waar fanatieke simmers terecht kunnen? Nu lijkt het net alsof NL2000 vergaat in haar eigen succes.

groet!

User avatar
wolf32
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 1037
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Sneek

Post by wolf32 » Mon Jul 23, 2007 7:57 am

Waarmee download je de scenery, bittorent? Zoals je weet kan je de scenenery sinds kort ook gewoon rechtstreeks downloaden bij Eweka met een firefox browser, zie startpagina.
Groet.

User avatar
bku
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 414
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Arusha - Tanzania
Contact:

Post by bku » Mon Jul 23, 2007 5:45 pm

Wat is er mis mee om naast de downloadfunctie een verkoopfunctie te hebben waar fanatieke simmers terecht kunnen? Nu lijkt het net alsof NL2000 vergaat in haar eigen succes.
Heb je wel bedacht wat je hier roept?? Indien je geld gaat vragen dan moet je dit allemaal bij gaan houden, mensen gaan klagen omdat ze betalen en het wil niet werken zoals ze denken etc etc.
We zijn hobbyisten die het leuk vinden om dit te doen. We hebben geen zin in allerlei zaken die met geld te maken hebben.
Het heeft 3 jaar gekost om dit te maken, dus als je iets langer moet wachten om de download binnen te halen kan dat er toch ook nog wel bij??
Member of the NL2000 team

User avatar
Erikro
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 329
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Erikro » Mon Jul 23, 2007 6:43 pm

oonnooo wrote:Kan iemand voor mij de 5 dvd's branden tegen leuke prijs? mail me : onno [at] steman.net

Kleine opmerking: NL2000, jullie hebben iedereen zo in spanning laten wachten dat iedereen nu als de gekke wilt downloaden. Resultaat; (bijna)niemand lukt het om deze binnen te halen, maar wat verwacht je anders met 22 gb. Hoewel ik snap dat NL2000 deze service gratis wilt aanbieden moeten jullie toch ook wel weten dat niets tegenwoordig meer gratis is? Wat is er mis mee om naast de downloadfunctie een verkoopfunctie te hebben waar fanatieke simmers terecht kunnen? Nu lijkt het net alsof NL2000 vergaat in haar eigen succes.

groet!
Dat is echt onzin er zijn genoeg mogelijkheden aangeboden om het binne te halen maar als net nieuw binnenkotm en meteen begint te klagen ipv eerst wat door te lezen. Stank voor dank gaat in jouw geval wel op, de mensen hebben hier hard gewerkt om iets gratis aan te bieden. Maar dat is voor sommige mensen blijkbaar niet genoeg. Klagen, klagen maar zelf een klein beetje moeite doen zit er niet in.

User avatar
SBrian
Member
Member
Posts: 85
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by SBrian » Mon Jul 23, 2007 7:03 pm

Ik heb het elders ook al geschreven, dat ik het onbehoorlijk vind welke toon sommige (meestal Newbies :roll: :roll: ) aanslaan...

In de richting van het team: Trek je er niets van aan !!! De scenery is SUPER !!! :D
Bezoek mijn website: Project-Tenerife.com. Grootste luchtramp aller tijden!

User avatar
Captaincernick
Newbie
Newbie
Posts: 4
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leuven, België

Post by Captaincernick » Fri Jul 27, 2007 9:58 am

Hoi!

Op aanraden van Arno kom ik mijn vraag hier eens stellen.
Ik gebruik al lange tijd Nl2000 2.9 en ik ben erg onder de indruk van de nieuwe versie van nl2000 en zou deze ook graag in m'n handen krijgen. Probleem is, met de beperkte bandbreedte van 4GB (herlaadt aan +- 50 mb per dag) die ik van de univ krijg, is het voor mij onmogelijk de benodigde 21GB te downloaden.

Is er hier iemand bereid om mij de benodigde DVD's op te sturen? Uiteraard zal ik uw onkosten vergoeden!

Hartelijk dank,

Jef

User avatar
pnauta
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 184
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Zoetermeer
Contact:

Post by pnauta » Sun Jul 29, 2007 1:57 pm

Even als een algemene reactie op deze post.
We waarderen alle lof en de kritiek, ja, als je al wat langer op het internet vertoeft weet je dat het medium hard is. Het wordt allemaal niet zo bedoeld, en als er een mooie scenery aan de andere kant van een onwillige verbinding lonkt, ben je niet blij als het niet lukt om het te bemachtigen.

Even een aantal punten:
1. Wij willen er geen commercieel product van maken, en dat heeft zo zijn redenen: administratie, fiscus, verdeling van het geld, spanningen die dat veroorzaakt, verplichtingen zoals tijdslimieten die bij een commercieel product horen, het niet gratis kunnen gebruiken van allerlei bronnen zoals nu wel het geval is, het moeten verdedigen van je kopierecht, er komt heel wat bij kijken. Het is dus een bewuste keuze, niet omdat we geen uitgever konden vinden. Er zijn best gegadigden te vinden, als je ze wilt vinden. Maar als we ernaast ook een verkoopmethode zouden hebben, zou die uitgever niet blij zijn als ze geen alleenrecht hebben. Kortom: gratis + commercieel gaat niet.
2. Er is inmiddels wel het e.e.a. gezegd over de verspreidingsmethodes. Inmiddels is het mogelijk om het te bemachtingen via Bittorrent netwerken, vanaf de servers van Eweka die ons gratis ter beschikking wordt gesteld, branden door forumbezoekers en newsgroepen. Ideaal is anders, als je gewend bent om gewoon een winkel binnen te lopen en een pakket te kunnen kopen als je die nodig hebt. Maar je zult het ermee moeten doen. Er zijn anderen die al helemaal blij zijn dat het eens een keer gratis is, want waar vindt je nou nog zoveel lol voor noppes? Dus, wij snappen de frustratie wel, maar haal eens twee keer adem, bedenk dat het niet meer echt uitmaakt dat het nog een week gaat duren voordat ook jij er over kan beschikken. En denk dan even voordat je nog een negatieve reactie plaatst, want we weten het allemaal wel. :x Kijk vooral eens rond op deze forum, er zijn genoeg redenen waarom je download niet opschiet.
3. België en andere landen waar download gecapped is, daar heb ik echt medelijen mee. Maar helaas, het beste wat je kan doen is bij de EU te klagen over de monopolistiche markt, of een van de abonnementen te kiezen die dat niet heeft. Verder, zie hieronder:

:idea: Een ding wil ik wel aanbieden: als ik in de toekomst naar het buitenland ga, neem ik een setje DVD's mee. Ben je dan in de buurt om mij op te zoeken in mijn hotel, mag je een setje komen halen tegen inlevering van lege DVD's. En als we dit soort afspraken meer uitwisselen, kan het voor anderen, in landen of gebieden waar we niet zulke dikke pijpen hebben liggen, ook mogelijk maken. Ik zal dat tzt hier wel posten. Eerste zal ws zijn in Holiday Inn, Wolfsburg, maandag over een week, maar dat zal ik wel nader bevestigen. Wie volgt :?:
PM's worden niet beantwoord

User avatar
Captaincernick
Newbie
Newbie
Posts: 4
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leuven, België

Post by Captaincernick » Mon Jul 30, 2007 4:02 pm

pnauta wrote:Er zijn anderen die al helemaal blij zijn dat het eens een keer gratis is, want waar vindt je nou nog zoveel lol voor noppes?
Inderdaad!
Een rondje applaus voor alle mensen die aan nl-2000 werken en gewerkt hebben, want applaus is zo ongeveer hun enige betaling. Ik ben een beetje vies van de uitdrukking "payware-quality", maar ik ben er zeker van dat deze term ook voor nl-2000 v3 opgaat!
3. België en andere landen waar download gecapped is, daar heb ik echt medelijen mee. Maar helaas, het beste wat je kan doen is bij de EU te klagen over de monopolistiche markt, of een van de abonnementen te kiezen die dat niet heeft.
Ik heb niet zozeer een probleem met gecapte downloads, ik denk dat dat een zeer begrijpelijke maatregel is vanuit het oogpunt van de providers. Ik heb wèl een probleem met bandbreedtelimieten die het de gebruiker zelfs nauwelijks toestaan een potje te surfen op het hedendaagse internet. Itunes downloaden? Ho maar! Youtubefilmpjes? Zeker niet! Effe "shoppen" op avsim of flightsim.com? Misschien eens in de week! By the way, torrents zijn carrément niet toegestaan en werken dus ook niet.
Toegegeven, ik betaal echt wel weinig voor m'n internet, het is redelijk snel en voldoet voor m'n emails en lesopdrachten. Voor meer internet moet ik maar gewoon meer betalen. Zo gaat dat.

User avatar
opabert
Newbie
Newbie
Posts: 13
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

DvD's

Post by opabert » Sun Aug 12, 2007 1:07 pm

Hallo allemaal,

Dankzij een welwillende en geweldige mede vlieger, is deze opa+kleinkinders inmiddels voorzien van 5 DvD's. Ik heb deze nog niet geinstalleerd of mee gevlogen. Laat de loftrompet horen als ik het voor elkaar heb.

Over downloaden:
Als je enthousiast bent en nl2000-3.0 heel graag wil hebben, kan ik de frustratie heel erg goed begrijpen.

Bedankt aan de verzender van de DvD's

User avatar
watergeus
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Hulst Zeeland

Scenery DVD 1-5 branden

Post by watergeus » Tue Aug 14, 2007 8:45 pm

Deze post is verwijderd daar het niet de bedoeling is dat we via dit forum geld gaan lopen vragen voor de scenery.

Zie onze copyrights.

Bert Kuyper

User avatar
vdraad
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by vdraad » Wed Aug 15, 2007 8:38 pm

Hebben jullie dit al geprobeerd
Ik heb Download Accelerator Plus 8.5 gratis binnen gehaald op deze site http://www.speedbit.com/ ik haal de 5 dvd binnen met een snelheid van ongeveer 900kb/s met een aansluiting van 12mb, ik haal de 5 dvd nu binnen in ongeveer 6 uurtjes werkt super en is gratis

Groetjes Fred

User avatar
SAA230
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Pretoria, Zuid Africa

Opageert

Post by SAA230 » Tue Oct 09, 2007 10:50 pm

Hi Opageert. Am typing in English as my Dutch is not good anymore. Could I ask you to burn me the Dvd's? I am situated in South Africa and love to fly in the Netherlands. I even fly there online on Ivao to get the real weaher. My brother lives in Leusden so I could get him to send you Dvd's and if you can return it to him, he will send it to me. If this is possible please email me at akohler@geminiconsultants.co.za. I can then get your address to give to my brother. Put NL Scenery in subject line please. I hope you can help me. By voorbaat bedankt...Goed he. ha ha
Groeten vanuit Ziud Africa waar wij OOK dezen scenery willen gebruiken.

User avatar
stepos
Newbie
Newbie
Posts: 5
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by stepos » Wed Oct 10, 2007 5:05 pm

Hallo!

Woont er iemand in de buurt van Appingedam (Groningen) die voor mij tegen vergoeding de DVD's van NL-2000 v3.0 zou kunnen/willen branden?

Alvast bedankt!

Stefan

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests