Wie wil DVD's voor mij branden?

Vragen over het downloaden van versie 3.0

Moderator: NL2000 Development Team

User avatar
Nicolai
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Wie wil DVD's voor mij branden?

Post by Nicolai » Fri Jul 13, 2007 3:06 pm

Wil iemand de scenery voor mij op 5 DVD's zetten en opsturen? Uiteraard tegen een redelijke vergoeding.

Menno Nicolai

mennonicolai@planet.nl

www.mennonicolai.nl

User avatar
RokcetScientist
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Re: Wie wil DVD's voor mij branden?

Post by RokcetScientist » Fri Jul 13, 2007 3:18 pm

Nicolai wrote:Wil iemand de scenery voor mij op 5 DVD's zetten en opsturen? Uiteraard tegen een redelijke vergoeding.

Menno Nicolai

mennonicolai@planet.nl

www.mennonicolai.nl
Tulak, Nicolai, als jij 't via http://www.pando.com/ naar me toe stuurt (want ik ga toch ècht niet 6 weken wachten op een torrent download!).

User avatar
opabert
Newbie
Newbie
Posts: 13
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Re: Wie wil DVD's voor mij branden?

Post by opabert » Sun Jul 15, 2007 2:16 am

Hallo allemaal,

Ik zou voor mijn kleinkinders even de nieuwe NL2000-3.0 downloaden
en hier op de PC zetten.
Helaas, mijn verbinding is heel erg traag.

Is er iemand in regio Leiden die voor mij op DvD wil zetten?
Uiteraard tegen een vergoeding.

Wie o Wie?

FsTheo
Member
Member
Posts: 90
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Zandeweer, Groningen
Contact:

Post by FsTheo » Sun Jul 15, 2007 9:51 am

Er lopen aanbiedingen bij Dutchfs, om tegen kostprijs (uiteraard! :lol: ) anderen te helpen.

Theo :wink:
www.dutchfs.com

User avatar
Mark Arends
Site Admin
Site Admin
Posts: 732
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mark Arends » Sun Jul 15, 2007 11:33 am

Om precies te zijn moet je hier http://www.dutchfs.com/forum/viewtopic.php?p=44423 even kijken voor aanbiedingen om de dvd's te laten branden en te versturen.

User avatar
opabert
Newbie
Newbie
Posts: 13
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by opabert » Mon Jul 16, 2007 12:33 am

Daar komt niet zoveel uit want aantal mensen met branders is na 10x branden, afgehaakt.

Misschien een idee om gewoon een vaste vergoeding te vragen voor 5x DvD's, dan wordt het voor iedereen beter bereikbaar ipv voor een paar gelukkigen met een snelle verbinding :wink:

Vergoeding tussen 25 tot 35 euro lijkt mij rieel.
Misschien idee voor een winkel?

FsTheo
Member
Member
Posts: 90
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Zandeweer, Groningen
Contact:

Post by FsTheo » Mon Jul 16, 2007 8:52 am

Maar opabert, daar zitten weer mensen tussen die aangeven na nu geholpen te zijn, zelf ook wel tien keer willen branden.
Dat wordt dan toch een heel mooie kettingbrief? :lol:

Zelf heb ik waarschijnlijk dinsdag de DVD's binnen, als een brandtest lukt (Nieuwe brander :P ) sta ik daar ook klaar om tien mensen te helpen.

En de kosten heb je zelf in de hand, 5 DVD's in een envelop, naar het postkantoor, vaststellen dat er voor 2, 3 euro aan zegeltjes opmoet, dus ook voor 2, 3 euro aan retourzegeltjes in de envelop en klaar!

Ik wil het wel doen hoor, voor 35 euro, haha, na één setje heb ik de brander eruit! :lol:

Theo :wink:

User avatar
wolf32
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 1037
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Sneek

Post by wolf32 » Mon Jul 16, 2007 10:06 am

FStheo en Opabert, lees even de gesloten topic "dvd's nl2000"
En de copyrights geldend voor deze GRATIS scenery.

User avatar
opabert
Newbie
Newbie
Posts: 13
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by opabert » Mon Jul 16, 2007 11:43 am

Beste mensen van nl2000 team,

Voorbeeld voor een goede oplossing ipv een verwijzing naar de copyrights :wink:

Ik doe een schenking van 35,00 euro aan het NL2000 team.
Hiermee kunt u zelf een DvD brander kopen.
Zodat u als team daarna Zelf uw fantastische GRATIS software op DvD kan branden voor mensen die geen (snelle) internet verbinding hebben.

Ik wil u ook een nieuwe DvD brander schenken,
op voorwaarden dat u deze beschikbaar gaat stellen voor verspreiding van uw fantastische en GRATIS software.
Daarnaast wil ik u ook een pakket DvD's aanbieden als eerste opstart en daarna kunt u op basis van omruil de DvD's branden.
Het geven van een schenking c.q. een gift,
dit is geen vergoeding maar vrijwillig bijdrage c.q. een afdracht.

Want ik lees ook in bijna elk ander FS forum,
dat er met de huidige manier van verspreiding er heel veel mensen niet de gelegenheid krijgen om over deze fantastische en GRATIS software te kunnen beschikken.
Met andere woorden; u creeer zelf een grijs circuit en daar kan je op wachten.

Het is maar een warm advies voor de makers van deze fantastische en GRATIS software.

Als u gebruik wil maken van mijn aanbod,
mag u mij uw NL2000 adres gegevens toezenden.

Mvrgr,
Opa bert

PS ik was een beta tester voor v. 2.90 :wink:

FsTheo
Member
Member
Posts: 90
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Zandeweer, Groningen
Contact:

Post by FsTheo » Mon Jul 16, 2007 1:14 pm

wolf32 wrote: lees even de gesloten topic "dvd's nl2000"
En de copyrights geldend voor deze GRATIS scenery.
Ik had zelfs het oorspronkelijke bericht gelezen, wolf32 en me daar kwaad over gemaakt. Vandaar mijn verwijzing naar die 35 euro!
Ik hoop tenminste niet dat jij er in las, dat ik ook 35 euro zou vragen voor het branden van 5 DVD'tjes! :?

Ik denk niet dat 'het probleem' zit in het wel of niet aanwezig zijn van een brander, opabert, maar de vele uren die toch in een saai werkje als DVD's branden gaat zitten. Ik denk dat het Team, na alle uren die ze al in deze scenery gestoken hebben, niet nog eens dagen gaan zitten branden. :lol:

Theo :wink:

User avatar
wolf32
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 1037
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Sneek

Post by wolf32 » Mon Jul 16, 2007 3:04 pm

FStheo, opabert,
Nee hoor ik probeerde alleen even duidelijk te maken dat het verspreiden middels DVD branden absoluut geen probleem is alleen tegen de normale kostprijs.
Dus naar beide mijn melding was niet als krtitiek aan jullie adressen bedoeld alleen om even dit onder de aandacht te brengen.
Mvg,
Arjan

User avatar
Nicolai
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Nicolai » Mon Jul 16, 2007 3:39 pm

FsTheo wrote: Ik denk niet dat 'het probleem' zit in het wel of niet aanwezig zijn van een brander, opabert, maar de vele uren die toch in een saai werkje als DVD's branden gaat zitten. Ik denk dat het Team, na alle uren die ze al in deze scenery gestoken hebben, niet nog eens dagen gaan zitten branden. :lol:

Theo :wink:
Toch zou ik met genoegen 35 euro betalen voor deze 5 DVD's. En het liefste zou ik zien dat de "winst" terecht kwam bij de mensen die al het werk hebben gedaan om deze scenery in elkaar te puzzelen. Want het is wel zeker dat (lees opabert) een grijs circuit gaat ontstaan waar mensen wat gaan zitten bijbeunen met andermans werk.

User avatar
xidewinder
Newbie
Newbie
Posts: 10
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by xidewinder » Mon Jul 16, 2007 4:33 pm

Ik ben in ieder geval op zoek naar iemand die voor een vriendelijke prijs (dwz alleen de onkosten) de DVD's voor me wil branden. Op dit moment gaat het vooruit met een snelheid van zo'n 0-1 kb/sec. en moet ik nog 150 dagen wachten.
Nog beter lijkt me als ik iemand lege DVD's toestuur + envelop + zegeltjes en dat diegene mij die DVD's dan terugstuurt met v3.0 erop. Is er iemand die dat voor mij zou willen doen? Ik zit al jaren in het FS circuit en wil deze nieuwe versie erg graag hebben. Internet werkt alleen niet mee.

mvg

Guus

User avatar
aliege
Newbie
Newbie
Posts: 12
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

OpaBert

Post by aliege » Mon Jul 16, 2007 6:15 pm

OpaBert,
vind ik een heel goed idee en wil er zelf wel veel tijd insteken om al die mensen{inclusief mijzelf}een plezier te doen.
Maar als het team daar geen tijd meer in wil steken,waar ik nog wel in kan komen,dan doen wij het toch!
Ben retired dus heb tijd zat en ben best bereid om die CD's voor al die mensen voor mijn kosten te nemen.
Alleen de verzendkosten zijn voor de aanvrager.
Dus het enige wat we nodig hebben zijn 5 MOEDER CD's en dan de brand er in voor de rest die het wil!OK???

Ik hoor het wel.
OpaGeert

FsTheo
Member
Member
Posts: 90
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Zandeweer, Groningen
Contact:

Re: OpaBert

Post by FsTheo » Mon Jul 16, 2007 8:14 pm

aliege wrote:OpaBert,
...................
....................
OpaGeert
Wacht tot ik m'n kleinkinderen dat vertel, die denken nog steeds dat ik gek ben en flighsimmen iets voor alleen maar jonkies is! :lol:

Waarschijnlijk heb ik m'n setje morgen binnen Geert, mocht je dan nog niet geholpen zijn, dan neem ik kontakt op.. :D

Theo :wink:

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests