Installatie probleem V3.0
Moderator: NL2000 Development Team
Dat heb ik ook geprobeerd. Heb de bestanden apart in een temp dir gezet en toen gestart.. ook dan dezelfde melding.
Heb ook de Temp dir van windows leeg gemaakt, no joy
Je krijgt alleen het "splash" screen te zien van de installer. daarna komt die melding.
Uiteraard heeft de user die het installeerd ook admin rechten.
Ik krijg nadat hij dit scherm heeft gegeven een melding dat ik geen debugger op mijn pc heb staan. (misschien heb je wat aan die info). ik zal vanavond hier een screen van posten.
Nog tips? bedankt voor de hulp iig!!!! wordt gewaardeerd!
Heb ook de Temp dir van windows leeg gemaakt, no joy
Je krijgt alleen het "splash" screen te zien van de installer. daarna komt die melding.
Uiteraard heeft de user die het installeerd ook admin rechten.
Ik krijg nadat hij dit scherm heeft gegeven een melding dat ik geen debugger op mijn pc heb staan. (misschien heb je wat aan die info). ik zal vanavond hier een screen van posten.
Nog tips? bedankt voor de hulp iig!!!! wordt gewaardeerd!
Na het spalsh screen gaat hij in de registry kijken waar Fs2004 geinstalleerd is. Daarna opent hij de scenery.cfg file om te kijken wat er aan NL2000 versies geinstalleerd is.
Mijn vermoeden is dat daar iets mis gaat.
Check eens wat zaken:
- Fs2004 EXE path in de registry
- scenery.cfg file ( is die per ongelijk read-only? )
Guido
NL2000 team
Mijn vermoeden is dat daar iets mis gaat.
Check eens wat zaken:
- Fs2004 EXE path in de registry
- scenery.cfg file ( is die per ongelijk read-only? )
Guido
NL2000 team
hier een update van mijn kant uit..
Ik kan inderdaad fs2004.exe niet in mijn register vinden
FF zoeken hoe ik die erin kan plaatsen. als iemand tips heeft houd ik mij aanbevolen (hou er niet zo van om in het register dingen aan te passen).
Guido en Mark, jullie zijn mijn helden
Ik kan het nu installeren!!
A big thanks!
grtz
Ik kan inderdaad fs2004.exe niet in mijn register vinden
FF zoeken hoe ik die erin kan plaatsen. als iemand tips heeft houd ik mij aanbevolen (hou er niet zo van om in het register dingen aan te passen).
Wooohooo!!!FS9 zelf kan prima draaien als het niet in je registry staat.
Probeer het eens te fixen met de freeware FS Path utils van TweakFS: http://tweakfs.com/download/fs9path_utility.zip
Guido en Mark, jullie zijn mijn helden
Ik kan het nu installeren!!
A big thanks!
grtz
Pad in het register en de cgf, dat klopte allemaal.
Maar door het zoeken naar een oplossing kwam ik er wel achter dat de installatie van afgelopen zondag verkeerd was gegaan. Van het register klopte vrij weinig. Ik heb toen windows maar weer opnieuw geinstalleerd.
Nu is ie bezig om te installeren
Weten jullie trouwens zeker dat je minimaal .NET 1.1 nodig hebt, want ik zag dat nl2000.exe ook een verwijzing kent naar microsoft.visualbasic.compatibility.dll en die zit niet in .NET 1.1, maar in 2.0.
Maar door het zoeken naar een oplossing kwam ik er wel achter dat de installatie van afgelopen zondag verkeerd was gegaan. Van het register klopte vrij weinig. Ik heb toen windows maar weer opnieuw geinstalleerd.
Nu is ie bezig om te installeren
Weten jullie trouwens zeker dat je minimaal .NET 1.1 nodig hebt, want ik zag dat nl2000.exe ook een verwijzing kent naar microsoft.visualbasic.compatibility.dll en die zit niet in .NET 1.1, maar in 2.0.
Dat is wel vreemd, want bij mij zit die Microsoft.VisualBasic.Compatibility.dll wel in .NET framework 1.1. Hij zou in C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322 moeten staan.
Ik weet dat er een SP1 is voor Framework 1.1 wellicht heeft het daar iets mee te maken.
Ik heb de installer gemaakt met Visual Studio 2003 tegen het Framework 1.1 sp1 aan.
Guido
NL2000 team
Ik weet dat er een SP1 is voor Framework 1.1 wellicht heeft het daar iets mee te maken.
Ik heb de installer gemaakt met Visual Studio 2003 tegen het Framework 1.1 sp1 aan.
Guido
NL2000 team
SP1 voor Framework 1.1 kun je vinden op http://www.microsoft.com/downloads/deta ... layLang=en
Guido
NL2000 team
Guido
NL2000 team
dus hij doet het ook met .NET 2.0. die heb ik nl. die heb je ook nodig voor de world of AI installer. kun je AI traffic toevoegen. en met de flightplans de toestellen en de repaints van 2007. wil je deze ook kijk dan ff op www.world-of-ai.com ik raad het je aan het is echt heel cool
als je op die site bent kun je op het kopje world of AI installer klikken voor een link om .NET2.0 te krijgen. om de world of AI installer te downloaden moet je naar het kopje world of AI packages. bij world of AI installer staan alleen maar instructies.
als je op die site bent kun je op het kopje world of AI installer klikken voor een link om .NET2.0 te krijgen. om de world of AI installer te downloaden moet je naar het kopje world of AI packages. bij world of AI installer staan alleen maar instructies.
fly before you die........