Het grote versie 3.0 topic

Dit is de plek voor het stellen van overige vragen of het plaatsen van opmerkingen over versie 3.0

Moderator: NL2000 Development Team

User avatar
Ferry_76
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Ferry_76 » Sat Jul 14, 2007 4:52 pm

Allereerst gefeliciteerd met de release van NL2000 V3! Ik heb net al een eerste verkenningsvlucht kunnen doen, en mijn mond viel open van verbazing; Klasse!
Binnen tien minuten had ik mijn eigen huis al gevonden! :D

Toch even een vraagje:

Is het toegestaan om NL2000 te verspreiden op DVD, waarbij de ontvanger van een set DVD's deze weer kopieert en zelf ook weer doorstuurt?

Ik heb toch best wel wat interesse vanuit het buitenland gezien bij ons op het forum (Sim-outhouse.com) maar het downloaden stuit nog op wat bezwaren (Onder andere het formaat en ook het gebruik van torrents).

User avatar
Guido
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 108
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Guido » Sat Jul 14, 2007 4:58 pm

Ja, verspreiden op DVD is geen probleem. Zolang de installatie bestanden in originele staat blijven en zolang niemand er geld mee verdient. E.e.a. staat uitgebreid beschreven in de manual en de EULA van de installer.

Guido
NL2000 team

User avatar
Ferry_76
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Ferry_76 » Sat Jul 14, 2007 5:40 pm

Bedankt Guido! :P

Ik had al zo'n vermoeden, maar 'better safe than sorry!' :wink:

Erg leuk om te lezen dat ook Nederlanders in Amerika er belangstelling voor hebben, en zelfs een 79-jarige ex-US Navy piloot!

User avatar
danjou
Junior Member
Junior Member
Posts: 21
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: gouda

Post by danjou » Sun Jul 15, 2007 12:02 am

vandaag de nieuwe versie uitgeprobeerd
reactie grote klasse bedankt nl team voor jullie inzet voor deze addon
echt een verijking nogmaal thanx

User avatar
MvKollenburg
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Perfect ( Bijna dan... )

Post by MvKollenburg » Sun Oct 30, 2011 1:01 pm

Heren,

Allereerst gefeliciteerd met een Mega prestatie! Ik ben zelf PPL houder en kan feiloos alle vluchten die ik wil doen binnen Nederland met de kaart op schoot vliegen. Absoluut geweldig om ( ondertussen een beetje achterhaald omdat Nederland niet stil zit qua infrastructuur ) alle bekende gebouwen in Eindhoven te zien.

Een tweetal opmerkingen. Bij Budel ( EHBD ) mis ik een erg belangrijk referentie punt voor VFR vliegers, bij de zinkfabriek, aan het einde van de 21, hoort een grote schoorsteen te staan waar wij vooraf moeten afbuigen om niet over de fabriek zelf uit te komen, die mis ik wel een beetje...

En natuurlijk de kerk in Weert die op de cultuurlijst staat en eveneens een belangrijk navigatie punt is.

Geweldig is dan wel weer de nieuwe Terminal op Budel te zien.

Nogmaals, ongelofelijk gedaan, keep it up.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest