Coordinaten Eindhoven EHEH

Meld hier problemen met NL2000 versie 2.91 en 2.92

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
Jelmo
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Coordinaten Eindhoven EHEH

Post by Jelmo » Sun Feb 11, 2007 2:27 pm

Hallo mensen van NL2000.

Al langere tijd vlieg ik met FS2004 en ik heb vandaag NL2000 gedownload en geinstalleerd (versie 2.9)

Na installatie startte ik vol verwachting FS2004 en koos Eindhoven AB (EHEH) als vliegveld om te zien wat het resultaat is. Als locatie koos ik Active Runway.

Nadat de vlucht was geladen stond ik een aantal meter links van de active runway.
Denkend dat het misschien aan de altitude-optie zou liggen in het feature panel heb ik deze optie aan gezet. Hetzelfde resultaat.

Kies ik als startlocatie een parking ramp dan staat mijn Mooney Bravo ook hier in het gras lans de parking en niet op het verharde stuk.

Extra info: Ik heb world environment geinstalleerd, maar dat zou er niets mee te maken moeten hebben. Deze addon bewerkt slechts de lucht-textures en de water-textures.

Wat kan ik aan dit probleem doen?

User avatar
bku
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 414
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Arusha - Tanzania
Contact:

Post by bku » Mon Feb 12, 2007 6:29 pm

Jelmo,

Deze vraag is al tig keer beantwoord. Je moet niet via de Microsoft startplaatsen beginnen, want de vliegvelden staan in FS9 niet goed.
Search Add on scenery aanklikken en dan via het menu wat komt het juiste vliegveld en startpositie nemen. Sta je altijd goed.

Bert Kuyper
Member of the NL2000 team

User avatar
Mark Arends
Site Admin
Site Admin
Posts: 732
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mark Arends » Mon Feb 12, 2007 9:02 pm

Maar om het echt op te lossen, installeer je via het feature panel de afcad bestanden.

Zie onze FAQ (veel gestelde vragen):
http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php ... ie+2.91#35

Jelmo
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Jelmo » Tue Feb 13, 2007 9:54 am

Na het installeren van de servicepacks en het rommelen met de scenery-opties binnen FS is het nu opgelost.

Toch bedankt!

ps Ik had de FAQ al bekeken, eerst dacht ik het op te lossen door de international instellingen op Northern, Eastern te zetten.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests