ondergrond

Vragen over de installatie van NL2000 Versie 2.9x

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
Janneman
Member
Member
Posts: 59
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Victoria B C Canada

ondergrond

Post by Janneman » Mon Oct 30, 2006 5:59 am

ik heb net mijn FS9 opnieuw geinstallerd en dus ook NL2000 in het bestand(?) ondergrond zitten files genaamd scasm geknipt etc. ik heb overal gezocht naar een uitlegging van die bestanden maar heb het niet kunnen vinden in de handleiding in het feature paneel of in deze FAQ's en Forum
Kan iemand mij wat inlichting hierover verschaffen bv. wat is de functie en waar moet het bestand geplaatst worden bv onder scenery in NL2k
Bij voorbaat dank voor de hulp :oops: :oops:
Janneman :lol: :lol:

User avatar
Mark Arends
Site Admin
Site Admin
Posts: 732
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mark Arends » Mon Oct 30, 2006 9:37 pm

In het download bestand van NL2000 zit een handleiding waarin de installatie beschreven staat. Heb je de installatie zelf al uitgevoerd?

De bestanden in de NL2000 directory worden met behulp van het feature panel naar de juiste plek gezet. De verschillende bestanden voor de ondergrond zijn voor de verschillende weergave mogelijkheden die je via het feature panel kan kiezen en bepalen hoe het water er uit ziet.

User avatar
Janneman
Member
Member
Posts: 59
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Victoria B C Canada

ondergrond

Post by Janneman » Wed Nov 01, 2006 8:10 am

Bedankt Mark voor je antwoord ja ik heb NL2000 al meerdere malen geinstalleerd en moest dat de afgelopen week weer doen vanwege een her installatie die ik moest doen van FS9 Ik heb de handleiding ook afgedrukt vanaf het begin dat ik NL2000 heb genomen twee jaar geleden als ik in het bestand ondergrond ga dan zie ik verscheidene zip folders ik geloof twee geknipt en twee niet geknipt ik wil weten of er een verbetering van komt als ik de grootste geknipt van 39k kbs open maak en kan je mij ook vertellen wat scasm betekent? Is het mischien ook beter om even af te wachten tot v.3 uitkomt? dat zal beslist een hele verbetering zijn ben ik van overtuigd Vragen vragen he maar ja ik heb een hoop te leren :lol: :lol:
Joop Mensink in Victoria B C

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests