feature panel spoorloos
Moderator: NL2000 Development Team
- bountyboy27
- Newbie
feature panel spoorloos
hoi, heb net the netherlands 2000 geinstalleerd en na de automatische instalatie krijg ik als enige optie "the netherlands 2000 installatie afsluiten".
Nu zit mijn AI verkeer een meter in de grond en mijn toestel staat een eind van de startbaan.
Volgens de FAQ kan ik dit oplossen in het feature panel maar ik vind dat panel nergens terug . Ik heb gelezen dat na installatie een shortcut op mijn desktop komt maar die is er ook niet. ik werk met window xp home
edition.
Weet iemand waar ik dat feature panel kan terugvinden ?
thanks
Nu zit mijn AI verkeer een meter in de grond en mijn toestel staat een eind van de startbaan.
Volgens de FAQ kan ik dit oplossen in het feature panel maar ik vind dat panel nergens terug . Ik heb gelezen dat na installatie een shortcut op mijn desktop komt maar die is er ook niet. ik werk met window xp home
edition.
Weet iemand waar ik dat feature panel kan terugvinden ?
thanks
En anders doe je gewoon zoeken met Windows, dan vindtie hm ook wel
Bezoek mijn website: Project-Tenerife.com. Grootste luchtramp aller tijden!
feature panel spoorloos
Na automatische installatie 2.91 en 2 in Windows XP op een ACER kom ik niet in het Feature panel, maar krijg ik een window "Featurepanel" met daarin de mededeling "Component 'Mscomctl.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file id missing or invalid"
Dezelfde mededeling komt als ik featurepanel rechtstreeks probeer te starten.
De .ocx file zit in dezelfde map als Featurepanel.exe, nl feature_panel.
Featurepanel.log is 0 kB
Er zijn hoogteproblemen en in de buurt van de belgische grens zit een breuk.
Suggesties om de zaak te verbeteren?
Alvast bedankt
Evertwest
Dezelfde mededeling komt als ik featurepanel rechtstreeks probeer te starten.
De .ocx file zit in dezelfde map als Featurepanel.exe, nl feature_panel.
Featurepanel.log is 0 kB
Er zijn hoogteproblemen en in de buurt van de belgische grens zit een breuk.
Suggesties om de zaak te verbeteren?
Alvast bedankt
Evertwest
-
- NL2000 Development Team
In principe zou featurepanel eht moten doen, maar blijkbaar kan de ocx niet goed 'geregistreerd' worden.
Mijn advies is om te kijken of je handmatig (via de cmd prompt) de ocx file kan registreren via regedt32 (zie ook andere topics ove regedt32).
Mijn advies is om te kijken of je handmatig (via de cmd prompt) de ocx file kan registreren via regedt32 (zie ook andere topics ove regedt32).
Johan Calje
The Netherlands 2000 Scenery Design Team
The Netherlands 2000 Scenery Design Team
feature panel spoorloos
Bedankt voor de snelle reactie, Johan. Ik heb al een waarschuwing gevonden dat ik beter niet met het register kan knoeien. Zo gauw ik redelijk grip heb op regedit en het probleem niet heb kunnen oplossen,
hoor je van me.
Evert
hoor je van me.
Evert
Sorry Johan,
ik ben een grandioze sufferd. Ik had nl2000 geïnstalleerd onder mijn eigen account, en daarbij begon zoveel te werken dat ik er geen idee van had dat dat eigenlijk niet correct was.
Goed, het featurepanel draait, die AI kist hangt nog steeds aan de dakgoot, maar ik kan verder. Een mens leert van zijn fouten. En leren dat ik doe.............
nogmaals bedankt voor de ondersteuning,
Evert
ik ben een grandioze sufferd. Ik had nl2000 geïnstalleerd onder mijn eigen account, en daarbij begon zoveel te werken dat ik er geen idee van had dat dat eigenlijk niet correct was.
Goed, het featurepanel draait, die AI kist hangt nog steeds aan de dakgoot, maar ik kan verder. Een mens leert van zijn fouten. En leren dat ik doe.............
nogmaals bedankt voor de ondersteuning,
Evert