fout bij installatie

Vragen over de installatie van NL2000 Versie 2.9x

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
bazvink
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

fout bij installatie

Post by bazvink » Tue Dec 10, 2002 9:14 am

Hallo mensen.

Ik heb de screenshots gezien, en ik ben overtuigd: Ik moet NL2000 hebben!. En wel voor FS2002 pro.

Dus ik gedownload (basis versie plus update, uiteraard), maar tijdens het installeren van de basis versie krijg ik een foutmelding. Op een gegeven moment probeert de installatie programma een of ander "Tool" (UDITool o.i.d. weet de naam effe niet meer uit mijn hoofd) te installeren, en hier loop mijn pc gigantisch vast. Ik heb thuis XP, dus ik ben geneigd om te denken dat het daar aan ligt. Maar mischien hebben jullie er al eerder van gehoord en heeft iemand wel een suggestie.

bedankt!

BAz.

User avatar
Arno
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 876
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Arno » Tue Dec 10, 2002 10:24 am

Het ligt niet (alleen) aan XP, want bij mij werkt de installatie wel goed.

Ik heb nog niet veel vaker gehoord dat USITool niet wil installeren, dit is het programma dat de rest van de installatie doet. Ik zou zeggen als ie steeds blijft vastlopen (ook na een reboot ofzo), probeer dan de manual install, deze staat beschreven in de FAQ hier op de site. Dit werkt altijd :).

Arno
Arno

User avatar
bazvink
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

bedankt

Post by bazvink » Wed Dec 11, 2002 12:58 pm

bedankt, ik ga dat maar proberen. Toch raar dat et niet werkt...
(jammer, ik ben normaal veel te lui om handmatig te gaan installeren, maar gezien de screenshots heb ik het er wel voor over :lol: )

BAz.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests