Bij gebruik van de 76m FSGenesis mesh en NL2000 v2.92 (model 2, seamless textures) in FS2004, zijn bijna alle heuvels van de Utrechtse heuvelrug verdwenen. Bijvoorbeeld de wegen tussen Zeist en Woudenberg (bij kruispunt Quatre Bras), en tussen Maarn en Doorn, lopen volledig vlak, en ook de Grebbeberg bij Rhenen mist.
Als ik bij de Scenery Library settings in FS2004 het vinkje bij NL2000 weghaal, zijn die heuvels er wel.
Is er misschien een setting die ik aan kan passen, of een file die ik weg kan halen, om de heuvels in de NL2000 scenery te zien te krijgen?
Ellen
Utrechtse heuvelrug geplet
Moderator: NL2000 Development Team
- Arno
- NL2000 Development Team

Nee, dat gaat helaas niet zomaar. Door de technieken die zijn gebruikt om de ondergrond textures neer te leggen, moeten we absoluut overal die flattens hebben. Anders zou het hele land vol zitten met van die vreemde steile hellingen zoals er nu een of twee door Limburg lopen.LN wrote:Of "gewoon" de flattens weglaten, behalve waar ze echt nodig zijn?
Maar zoals Johan al aangaf doen we onze best om het voor de volgende versie anders te doen, zodat er wel hoogte data gebruikt wordt.
Arno