Nederlanders op VATSIM

Maak hier afspraken voor fly-ins.

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
32ndWolfhounds
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Nederlanders op VATSIM

Post by 32ndWolfhounds » Sat Nov 28, 2009 5:09 pm

Hoi mede simmers ik ben nu 2 maanden actief op VATSIM
ik moet zegge dat er weinig Nederlanders actief zijn meeste van hun zijn KLM piloten je ziet niet Transavia en KLU alleen Schiphol is actief het lijkt wel spookland lol. Zijn er meer mensen op IVAO ? :)

User avatar
32ndWolfhounds
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by 32ndWolfhounds » Sat Nov 28, 2009 5:10 pm

Zijn er mensen actief op VATSIM die meestal vliegen vanaf Soesterberg ??? dat zou heel fijn zijn 8)

User avatar
Evertie
Member
Member
Posts: 51
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by Evertie » Sat Feb 20, 2010 2:14 pm

Ik vlieg op VATSIM met heel veel andere Nederlands piloten en controllers hoor :). Het klopt dat je Transavia niet vaak ziet maar er zijn ook Nederlandse piloten die voor buitenlandse maatschappijen vliegen. Kijk eens op www.dutchvacc.nl voor de Nederlandse divisie van VATSIM. Als je lid wordt van de dutchvacc kom je in contact met meer Nederlandse piloten via het forum e.d. En het is trouwens beter om te kiezen voor VATSIM want de kwaliteit van de verkeersleiding is veel beter dan IVAO en op IVAO heb je alleen maar verkeer in Europa en maar weinig in Amerika en qua hoeveelheid is VATSIM vrijwel gelijk met IVAO maar op VATSIM is het verkeer gewoon meer verspreid over de hele wereld.

Veel plezier op VATSIM and see you in the sky!

Evert

User avatar
32ndWolfhounds
Newbie
Newbie
Posts: 9
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

hey

Post by 32ndWolfhounds » Sat Feb 20, 2010 11:34 pm

Ja ik ben lid geworden Dutch VACC bedankt voor je tip ik heb er nooit aangedacht. Bedankt voor de tip :lol: ik ga wel kijken op de forums

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest