EHBK ILS Runway 21

Meld hier problemen met met NL2000 in Prepar3D

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
mialo
Junior Member
Junior Member
Posts: 45
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

EHBK ILS Runway 21

Post by mialo » Mon Jan 08, 2018 2:35 pm

Dag leden van het team,

Toen jullie versie 4.10 uitbrachten heb ik gelezen "En de velden EHEH en EHBK hebben de ontbrekende PAPI’s toegevoegd gekregen". Waarvoor mijn dank.
Kan iemand mij uitleggen waar deze papi in EHBK voor dient?

Wat nu zo merkwaardig is dat in 4.10, 4.11 en ook vorige updates geen ils voor baan 21 in EHBK aanwezig is. Dit is in het verleden al vaker aan de orde geweest. Het team is daarvan op de hoogte.

Jeppesen geeft aan dat runway 21 een CAT II/III heeft.

Zowel ADE v.175 als ook FSC v.9.7 kunnen in de ehbk.bgl van nl2k_v4_EHBK geen ils voor 21 vinden. Wel laten beiden in de Stock Airport zien dat runway 21 in EHBK wel degelijk een ils heeft.

Gaarne a.u.b een teamlid reactie.
Bedankt en groet.

User avatar
ph-lcs
NL2000 Development Team
NL2000 Development Team
Posts: 126
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Dordrecht

Re: EHBK ILS Runway 21

Post by ph-lcs » Mon Jan 15, 2018 4:02 pm

mialo,

Voor een beschrijving van PAPI kun je kijken op de volgende pagina: https://nl.wikipedia.org/wiki/Precision ... _indicator

Vwb de ILS van RW21, die is er wel degelijk, LOC 111.55 en backcourse voor RW 5.
Zie ook http://apxp.info/airports/view/EHBK

gr.
Jos
NL2000 Development Team

User avatar
mialo
Junior Member
Junior Member
Posts: 45
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Re: EHBK ILS Runway 21

Post by mialo » Mon Jan 15, 2018 8:10 pm

Jos bedankt voor je antwoord,

Ik ben misschien niet duidelijk geweest, sorry. Waar dient die papi voor op rw 21? Juist voor de ondersteuning gekoppeld aan de ILS . Maar die is niet aanwezig in het laatste geleverde EHBK bestand. Wanneer ik met ADE jullie .bgl open vindt hij geen ils voor 21. Alleen voor rw 3.

En natuurlijk heeft rw 21 van Maastricht een ILS dat weet ik ook. Maar ook in jullie vorige bestanden zat hij niet. Die heb ik ook nagekeken.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest