Veel fout meldingen

Vragen/opmerkingen over Schiphol

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
F70
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 283
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Base RWY 06 EHAM Nieuw Vennep

Veel fout meldingen

Post by F70 » Sun May 29, 2016 6:52 pm

Ik activeerde ShowMissingTextureAlert=1 onder [SCENERY] in de FSX.cfg en startte FSX in EHAM.
Ik kreeg toen onder andere de volgende fouten van ontbrekende textures :
EHMZ3.BMP - AM-oudetoren_oost-concrete BW.BMP - AM-oudetoren_oost-concrete BW_LM.BMP - AMRDLLINE.BMP - AM_CBC voor_LM.BMP en verder nog een aantal.
Dezelfde meldingen krijg ik ook als ik de library's door de ModelConvertorX haal.

Ik deed dit om te kijken of sommige vliegtuigen textures misten en er waren er een paar,dit heb ik verholpen en kreeg daarvan geen meldingen meer.

De ontbrekende textures voor EHAM die kon ik niet herstellen omdat deze ook niet in de originele nl2k_v4.06_eham.nl2 zitten.

Daar na werd het nog gekker toen ik MissingLibraryAlert=1 onder [SCENERY] in de FSX.cfg zette en FSX startte,het begint gelijk bij "Loading Scenery terrain data"
Daar kreeg ik 81 meldingen : Scenery library object not found, met een GUID :{313789F5-6A8F- en nog meer cijfers en letters en dat dus 81 keer.

Ik ben al een paar dagen aan het zoeken maar kan niets vinden.
Het probleem is dat FSX blijft zoeken naar de vermiste textures en scenerys wat de CPU niet ten goede komt omdat EHAM toch al heavy is.

Als ik MissingLibraryAlert=1 en ShowMissingTextureAlert=1 uitschakel krijg ik de meldingen niet maar maar toch goed is het niet.

Wat regeltjes uit FSDevelop,com wiki :
Missing textures for aircraft / scenery will impact on FSX performance, possibly resulting in a render-stall.

Depending on your PC's currently available resources,
the symptoms of which are, one or more of -

Objects rendered as transparent.
Objects rendered as disassociated components.
Screen artifacting
Reduced FPS.
Wie er meer over wil lezen : http://www.fsdeveloper.com/wiki/index.p ... g_textures

Wie het weet mag het zeggen, Jan

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest