NL2000 - Installer / FSX ???

Questions about installing NL2000

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
PH1073
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

NL2000 - Installer / FSX ???

Post by PH1073 » Thu Aug 16, 2012 3:30 pm

Hallo mensen,

in eerste instantie wil ik mijn excuses aanbieden dat ik deze e-mail gestuurd in het Duits. Nederlands kan ik niet en mijn Engels ....... nou ja, laten we laat het betere tijden te zijn om deze reden Ik stuur u deze mail als NL op D, vertaald door een vertaling programma. Dus wees niet verbaasd als het niet zo erg mis is met de grammatica. Sorry!

Mijn verzoek aan u. Ik ben een grote fan van je werk. Sinds ik ben vaak in de NL (bijvoorbeeld .... nu op 09,08. Om Airplanespottern Schiphol), Lelystad Airport Museum en we hebben onze honeymoon op Texel, liefde mijn vrouw en ik zijn juist de NL. Ik ben ook bij vele gelegenheden geweest op mijn motorfiets met je gaat daar en draai mijn schoot. Hoe nu, om een ​​reis te bezoeken in eind mei Aalten, Angus Young "van AC / DC" "Maar wat ik echt wil van u?

Afgelopen zomer had ik mijn (beetje win 7/64) voor meer dan 1.500 € een nieuwe computer met twee harde schijven (500 GB voor het besturingssysteem en 1000 GB voor FSX) + 24 "kreeg TFT, zodat ik eindelijk in staat was om te vliegen in FSX. Prior Ik had al vele jaren en natuurlijk ....... NL2000 FS2004 geïnstalleerd. Aangezien ik ben niet de beste installateur van landschappen en vliegtuigen, ik moet installeren landschap houdt hielp een collega. heb ik dus niet doen met "copy iets in hier", dan "moet worden beveiligd" of "Nu, hier is iets om te worden veranderd," enz.! De lodge is niet voor mij. De eenvoudigste manier voor mij ........ cd-rom Klik op "Start" en alles zal worden gekopieerd naar waar het zou moeten gaan.

Ik heb onlangs gekocht "Maastich X", de "Catalina X" en vorig jaar ", Schiphol X" van "Aerosoft". Alle dingen die ik in het station plaatst, klikt u op "Start", druk op de eingebe code en het werkt zoals het hoort goed te werken. En nu kom ik tot mijn probleem. Mijn collega Coll Helaas, geen tijd, want hij heeft om professioneel te doen als burgerlijk ingenieur in Qatar.
Nu wilde ik beleefd vragen of er een mogelijkheid om je verwerven een of meerdere DVD's dat ik het kan invoegen in mijn computer, en waar vervolgens de installateur je hele NL2000 (!) - Wordt geïnstalleerd decors voor FSX? Ik maak me zorgen bijvoorbeeld Ook op het vliegveld Texel of het vliegveld Salland. Op beide plaatsen waar ik vroeger jaar geleden in het vliegen met de PH-1073 in combinatie met een vlucht leraar een week op de weg.

Ik wilde al met je praten om mijn bezorgdheid om de vlucht simulatie tentoonstelling in Lelystad Airport afgelopen winter. Ik had maar helaas vond niemand, die er zou komen met me lopen. En zo helemaal alleen ......... geen pretje. Om die reden heb ik gekozen voor dit pad nu en hopen op een plezierige en voor mij persoonlijk om positief te reageren. Aangezien ik geen credit card, ik kon je, indien van toepassing betaalbare (!) En als het zou moeten werken met de installateur dat geld op een bepaalde rekening.

Ik zou al lang gekocht een VFR-NL / payware versie voor FSX. Helaas kon ik nog niet vinden. Dat zou de makkelijkste manier voor mij.


Voor een reactie van uw kant zou ik gelukkig zijn en ik wens u een mooie dag.

Met vriendelijke groet,

Thomas
Herne / NRW
Duitsland


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi Leute,

am Anfang möchte ich mich dafür entschuldigen, dass ich diese Mail auf Deutsch versendet habe. Niederländisch kann ich überhaupt nicht und mein Englisch.......na ja, lassen wir es mal besser sein Aus diesem Grund schicke ich Dir diese Mail auf NL wie auf D, übersetzt durch ein Sprachübersetzungsprogramm. Also bitte nicht wundern, wenn es nicht so ganz mit der Grammatik stimmt. Sorry!

Mein Anliegen an Euch. Ich bin ein sehr großer Fan von Eurer Arbeit. Da ich auch oft in den NL bin ( ....z.B. jetzt am 09.08. zum Airplanespottern in Schiphol ), Airportmuseum Lelystad oder wir unsere Hochzeitsreise auf Texel verbracht haben, lieben meine Frau und ich die NL sehr. Ich bin auch schon des öfteren mit meinem Motorrad bei Euch unterwegs gewesen und drehe dort meine Runde. Wie jetzt, Ende Mai eine Tour nach Aalten, Angus Young " von AC/DC "besuchen" Aber was möchte ich eigentlich von Euch?

Letzten Sommer habe ich mir für gut 1500 Euro einen neuen Rechner ( WIN 7 / 64 bit ) mit zwei Festplatten ( 500 GB für das Betriebssystem und 1000 GB für den FSX ) + 24" TFT zugelegt, damit ich endlich den FSX fliegen konnte. Davor hatte ich über viele Jahre den FS2004 und natürlich.......NL2000 installiert. Da ich nicht gerade der beste Installierer von Scenerien und Flugzeugen bin, hat mir bei der Installation Eurer Scenerie ein Kollege geholfen. Ich habe das nicht so, mit "etwas hier rein kopieren", dann "das muß gesichert werden" oder "jetzt soll hier etwas geändert werden" usw.! Das ist nichts für mich. Der einfachste Weg für mich........CD-ROM einlegen, auf "Start" klicken und alles wird dorthin kopiert, wo es hin soll.

Ich habe mir vor kurzem "Maastich X", die "Catalina X" und letztes Jahr "Schiphol X" von "aerosoft" gekauft. Alles Sachen, die ich in das Laufwerk einlege, auf "Start" drücke, den Code eingebe und es funktioniert so, wie es auch funktionieren soll. Und jetzt komme ich zu meinem Problem. Mein Kollege hat z.Z. leider keine Zeit, weil er als Bauingenieur in Katar beruflich zu tun hat.
Jetzt wollte ich mal höflich nachfragen, ob die Möglichkeit besteht, von Euch eine oder mehrere DVD's zu erwerben, die ich in meinem Rechner einlegen kann, und wo anschließend mit Installer ( !!! ) Eure gesamten NL2000 - Scenerien für den FSX installiert wird? Mir geht es z.B. auch um den Airport Texel oder auch dem Segelflugplatz Salland. Auf beiden Plätzen war ich mal vor Jahren mit der PH-1073 in Verbindung mit einem Fluglehrer eine Woche fliegerisch unterwegs.

Ich wollte Euch auch schon zu meinem Anliegen auf der Flugsimulationsmesse am Airport Lelystad letzten Winter ansprechen. Ich hatte aber leider keinen gefunden, der mit mir zusammen dort hochgefahren wäre. Und so ganz alleine.........macht kein Spaß. Aus diesem Grund wähle ich nun diesen Weg und hoffe auf eine erfreuliche und auch für mich persönlich positive Antwort. Da ich keine Kreditkarte besitze, könnte ich Euch, falls überhaupt bezahlbar (!) und wenn es mit dem Installer klappen sollte, dass Geld auf einem bestimmten Konto überweisen.

Ich hätte ja schon längst eine NL VFR / Payware-Version für den FSX gekauft. Nur leider konnte ich diese noch nicht finden. Das wäre für mich der einfachste Weg gewesen.


Auf eine Antwort Eurerseits würde ich mich freuen und ich wünsche Euch noch einen schöne Tag.

Liebe Grüße,

Thomas
Herne / NRW
Germany

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Post by phjoop » Thu Aug 16, 2012 4:36 pm

Thomas,

It is impossible to use the NL2000version3 for FS2004 in FSX.
For FSx you need the NL2000version4 that wll be installed by our installer.

See our site below "downloads"
There are no DVD's. the total scenery will be about 30GB and will be updated regularly.

Joop
NL2000team

User avatar
PH1073
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by PH1073 » Thu Aug 16, 2012 6:05 pm

Hi Joop,

Thank you for your quick response and help :-)

If I have now read and understood correctly, I have the FSX "NL2000 version 4.0" by and by download, for example saved in a separate folder on your desktop and install from there in FSX? So I click on "NL2000V4_installer_4.0.20_setup (05-14-2011)" with 1MB on "easy download" and it is stored on the PC with me, right?

What I have now not only quite understand it, is the matter with "MD5 hash" on the right the small icon. Do I have to click on this too? So I think that I no longer have to click on these icons. Is that correct?

Other words, I click by and by (.... if I want to like everything is installed, the entire 30 GB) for the respective package right on "easy download" and install the package with me?

If I ask a lot of questions, you have to understand it. For me this is all new. I have yet to install anything in my FSX freeware. I ask for your understanding and patience!

Best regards,

Thomas :-)

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Post by phjoop » Thu Aug 16, 2012 11:16 pm

Thomas,
No you have to download the installer fitst. You see there the manual in the download. After instelling the installer , you have to download the files itself.
Unzip them and install them by the installer. You can read on our site under downloads where and how.

Joop
Nl2000team

User avatar
PH1073
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by PH1073 » Fri Aug 17, 2012 2:02 pm

Hello Joop,

OK, then I look at times, the installation program "fitest" to. We'll see if I'll manage alone. I hope so :-)

Thanks again for the help from Germany and best wishes,

Thomas

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Post by phjoop » Sun Aug 19, 2012 10:59 am

Thomas

Sorry,
There was a little mistake typing : fitst must "first"

Joop
NL2000team

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest