Middenmeer airport

Geef hier uw mening over versie 4 en/of suggesties voor verbetering van de scenery

Moderator: NL2000 Development Team

Post Reply
User avatar
mijnden
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Middenmeer airport

Post by mijnden » Mon Dec 10, 2012 5:47 pm

Goedendag mijn naam is menno

ik vlieg soms op middenmeer EHMM en ik vroeg mij af of jullie deze misschien in de database op kunnen nemen !

Ontzettend leuk ga/mla vliegveldje met 1 runway en strategisch gelegen tussen texel en lelystad/dekooy !

Ik hoop dat jullie dit vliegveldje zouden kunnen namaken !

Doen jullie mij echt een heel groot plezier mee !

Heb alle scenery + airport van jullie en ben echt heeeeeeel blij met jullie werk ! :wink:

KEEP IT UP ! :roll:

MVG

Mijnden

User avatar
phjoop
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 1497
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Location: Leek

Post by phjoop » Wed Dec 12, 2012 10:54 am

we houden het in de gaten

Joop
NL2000team

User avatar
joopvdh
Newbie
Newbie
Posts: 1
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am
Contact:

Post by joopvdh » Thu Jan 02, 2014 12:24 pm

Gisteren Middenmeer geinstalleerd en ik moet zeggen dat het heel erg in de buurt van de werkelijkheid komt, mijn complimenten !

De eerste zaterdag van juni hebben wij altijd de jaarlijkse open dag op het veld waarbij we dan ook een hoek van de hangar bestemmen voor flightsimulators. Met een beetje goede wil kunnen de bezoekers dit jaar het veld daar voor het eerst ook op de sim bezoeken.

Bedankt !

Henedu
Member
Member
Posts: 56
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Middenmeer EHMM

Post by Henedu » Tue Mar 15, 2016 1:24 pm

Heb voor FSX de scenery "nl2k_v4.07_Middenmeer.nl2" geïnstalleerd, maar ik krijg alleen maar weiland, bomen en 1 draaiend windmolen te zien + standaard Microsoft landingsbaan ipv een grasbaan voor zweefvliegtuigen.
zie het Youtube filmpje van Alex Sandee, vanaf 5:50 ... https://www.youtube.com/watch?v=dh1ClTfZNhQ

Heb ik misschien de verkeerde scenery ?

arnoj
Posting Freak
Posting Freak
Posts: 294
Joined: Thu Jan 01, 1970 2:00 am

Post by arnoj » Tue Mar 15, 2016 6:00 pm

Geen antwoord op je vraag maar wel over de ULV. Is dit freeware? En zo ja, waar te downloaden?

edit: kan dit te maken hebben met de beschrijving van 2 bgl-bestanden in het volgende bericht?
http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php ... highlight=

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests